گل‌محمدی: سه بازیکن خوبمان را نداریم

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: سه بازیکن خوب خود را مقابل گل‌گهر سیرجان در اختیار نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تهران که به نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان نرسیده بود، در مصاحبه‌‌ای جداگانه درباره بازی پیش روی شاگردانش صحبت کرد.

گل‌محمدی درباره این دیدار اظهار کرد: یکی از بازی‌های مهم  و حساس لیگ را در پیش داریم. باید مقابل گل‌گهر که تیم خوب و با کیفیتی است بازی کنیم. گل‌گهر با امتیازاتی که کسب کرده نشان داده از تیم‌های خوب لیگ است. ما هم با توجه به اینکه هفته‌های گذشته توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، با آمادگی خوبی وارد این بازی می‌شویم و قطعا گرفتن سه امتیاز برای رسیدن به قهرمانی باید هدف ما باشد. با این حال می‌دانیم بازی راحتی در پیش نداریم.

وی افرود: سه بازیکن خوبمان را نداریم. عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه و سیامک نعتی را به دلیل مصدومیت نداریم اما بقیه بازیکنان آماده بازی هستند. خوشحال هستیم که شرایطی پیش آماده که دوباره سیرجان برویم. مطمئنم مورد استقبال سیرجانی‌ها قرار خواهیم گرفت. متاسفانه پرواز ما با دو ساعت تاخیر انجام شد. در هر صورت امیدواریم که بازی خوبی انجام بدهیم و بتوانیم خودمان را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نشان بدهیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید