سرعت بالای طوفان یونیس و انعطاف ورزشگاه تاتنهام + ویدیو

ورزشگاه تاتنهام که از سازه های پیشرفته لندن است، در مواجهه با سرعت بالای طوفان یونیس، هیچ خسارتی ندیده و در عوض با انعطاف پذیری بالای خود، مانع از تخریب این بنا شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ طوفان یونیس با ورود از اقیانوس اطلس به اروپا و به انگلستان، خسارتهای زیادی را به جای گذاشته ولی ورزشگاه تاتنهام که از به روز ترین و پیشرفته ترین سازه های ورزشی این کشور است که به تازگی افتتاح شده، اینطور دربرابر این طوفان عظیم واکنش نشان داد.

به تازگی ویدیویی رعب‌آور توسط یکی از دوربین‌های امنیتی ورزشگاه تاتنهام ضبط شده که نشان می‌دهد طوفان یونیس تکان‌های شدیدی را در بخشی از سقف ورزشگاه ایجاد کرده است. سازه این ورزشگاه به گونه ای ساخته شده که برابر این قبیل بلایای طبیعی، انعطاف لازم را داشته باشد و مانع از تخریف دیوارها یا سقف ورزشگاه شود.

خوشبختانه ورزشگاه در زمان این تکان‌ها خالی بوده است و در صورتیکه اسپرز باید در خانه مقابل رقیب قرار می‌گرفت، قطعا بازی آن‌ها به زمان دیگری موکول می‌شد.

طوفان یونیس باعث شده بسیاری از شهرهای انگلیس با هشدار وضعیت قرمز آب و هوایی روبرو شوند و شدت طوفان تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید