آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| ادامه بدقولی درویش/ پیراهن حیدری به حردانی رسید

آخرین اخبار رسمی درباره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین حواشی و اخبار امروز (یک‌شنبه) 17 بهمن 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را که به صورت رسمی منتشر شده‌اند را در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

* اخبار پرسپولیس

ادامه بدقولی‌های مدیران سرخ‌

در حالی که درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران قول داده بود به زودی دریافتی‌ها بازیکنان و کادرفنی این تیم را تا سقف 50 درصد برساند، تا به این لحظه این اتفاق رخ نداده است تا همچنان ناراحتی در اردوی این تیم وجود داشته باشد.

تمدید قرار سرلک اولویت سرخ‌ها

در پایان فصل جاری قرارداد میلاد سرلک بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس با این باشگاه به پایان خواهد رسید. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس درصدد تمدید قرارداد این بازیکن است و حتی در زمان مدیریت صدری در این باشگاه نیز مذاکراتی با سرلک برای تمدید قرارداد صورت گرفت. حالا مدیران پرسپولیس قصد دارند قرارداد این بازیکن را تمدید کنند و باید دید روند مذاکرات طرفین به کجا خواهد رسید.

غیبت سه بازیکن کلیدی در سوپرجام

با اعلام گل محمدی، سرلک، عالیشاه و نعمتی قادر به همراهی پرسپولیس در دیدار سوپرجام مقابل فولاد نخواهند بود.

احسان پهلوان هم به دلیل علائم مشکوک به کردنا در قرنطینه خانگی قرار گرفت.

لیست بی نتیجه گل محمدی

در حالی که سرمربی پرسپولیس لیستی 10-11 نفره به مدیریت باشگاه داده بود، هیچ یک از بازیکنان مدنظر او جذب نشدند. تحت قرارداد بودن با باشگاه و مشکل رضایتنام دلیل ناکامی در جذب بازیکنان اعلام شده است. این در حالی است که استقلال در این فصل چندین و چند بازیکن تحت قرارداد را با پرداخت رضایتنامه به خدمت گرفته است.

* اخبار استقلال

تمرین تیم ملی فوتبال ایران/ صالح حردانی

پیراهن حیدری به حردانی رسید

صالح حردانی ستاره جوان تیم استقلال تهران که به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرده است، در ترکیب این تیم با پیراهن شماره 2 که در گذشته برای خسرو حیدری دفاع چپ محبوب آبی‌ها بود را به تن خواهد کرد.

حردانی تمرین کرد، عزیزبک امروز می‌آید

صالح حردانی مدافع چپ جدید آبی‌ها امروز (یکشنبه) برای نخستین بار در محل تمرین شاگردان فرهاد مجیدی حضور یافت. مدافع - هافبک جدید استقلال در اردوی اخیر تیم ملی نیز حضور داشت و در دیدار با امارات به میدان رفت.

همچنین "عزیزبک آمانوف" هافبک ازبکستانی مد نظر استقلال نیز طبق اعلام این باشگاه امروز به ایران می‌آید تا قراردادش را با آبی‌پوشان به صورت رسمی امضا کرده و نهایی کند.

تغییر زمین تمرین آبی‌ها

در حال حاضر تمرینات تیم فوتبال استقلال به میزبانی زمین چمن آرارات تهران پیگیری می‌شود که کیفیت بد چمن این ورزشگاه ناراحتی کادرفنی را به همراه داشته است. از این رو مسئولان باشگاه استقلال با مسئولان مجموعه انقلاب به توافق رسیده‌اند که پس از ترمیم چمن این مجموعه، در این زمین تمریناتشان را پیگیری کنند. در همین راستا پیمانکار این پروژه نیز اعلام کرده است از آغاز هفته آینده عملیات ترمیم این چمن را به پایان رسانده و آن را در اختیار استقلالی‌ها قرار دهد.

دیدگاه تان را بنویسید