اقدام عجیب و ناشیانه کاپیتان های تیم ملی/ کرونا در کمین است + عکس

سه بازیکن سرشناس و به نوعی کاپیتان های تیم ملی، در اقدامی عجیب و ناشیانه، با خروج از قرنطینه و شکستن پروتکل های بهداشتی، با بازیکنان سابق تیم ملی دیدار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ در آستانه چند ساعت تا دیدار ایران و امارات و با وجود سخت‌گیری های فیفا و AFC ، چند بازیکن نامدار و سرشناس تیم ملی کار عجیب و دور از انتظاری را با وجود حساسیت ناظر مسابقه انجام دادند!

کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در فاصله کوتاه باقی مانده تا بازی با امارات با جواد نکونام، حسین معبی و علوی، مربیان باشگاه فولاد دیدار کردند و بدون داشتن ماسک یا هر گونه وسایل پیشگیری کننده از ویروس کرونا، دیدار کردند. 

6F5B3960-A752-4E8E-A88F-6668EAC1CD6F

این اتفاق در شرایطی است که اسکوچیچ ۶ بازیکن تیم را در بازی با عراق در اختیار نداشت و هراس فراوانی از ابتلای تعداد جدیدی از بازیکنان خود به این ویروس دارد. 

در شرایطی که انتظار می رفت کاپیتان های تیم ملی و بازیکنانی که به علت قوانین سفت و سخت در اروپا بیشتر با پروتکل های بهداشتی آشنایی دارند، شیوع نامه های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند و از قرنطینه خود خارج نشوند، این اتفاق رخ نداده است. 

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی بارها نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی تایید کرده اما به نظر می رسد او ابتدا باید بازیکنان سرشناس تیمش را که به علت خروج از قرنطینه و نداشتن ماسک توبیخ کند. 

ناظر مالزیایی حاضر در تهران که در بازی با عراق گزارش مفصلی علیه مسئولان اجرایی در ارتباط با اجرای پروتکل های بهداشتی به فیفا ارائه کرده، می‌تواند با دیدن این تصویر برای تیم ملی ایران هم دردسرساز شود؛ تصویری که جواد نکونام منتشر کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید