جی پلاس

آخرین اخبار سرخابی ها| عبدی در اندیشه آقای گلی/ اتمام حجت مجیدی با بازیکنانش

مهم‌ترین اخبار و حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ دوشنبه 4 بهمن 1400 را در اینجا مشاهده می‌کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهم‌ترین اخبار و حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ دوشنبه 4 بهمن 1400 را در اینجا مشاهده می‌کنید.

اخبار پرسپولیس

پرسپولیسی های همچنان به دنبال پول

در شرایطی که هر روز وعده پرداخت 10-15 درصدی قراردادها به بازیکنان داده می شود، همچنان خبری از پول نیست. سرخپوشان قرار بود از صدری این درصد را دریافت کنند که وی استعفا داد. به نظر می رسد استعفای بیژن ذوالفقارنسب از ریاست هیات مدیره و بلاتکلیفی مدیریتی از دلایل این تاخیر در پرداخت باشد.

عبدی: منشا را کنار می زنم و آقای گل می شوم!

مهاجم جوان پرسپولیس گفت: ما کاری به استقلال و سایر مدعیان نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم. مطمئناً با همین فرمان جلو برویم، می‌توانیم در نهایت باز هم قهرمان شویم و بعد از گلات قهرمانی، رکوردی دیگر را از خودمان بر جای بگذاریم. پنج گل فاصله نسبتاً زیادی است اما بیشتر تلاش می‌کنم تا منشا را هم در کورس آقای گلی جا بگذارم و به امید خدا و دعای‌هواداران آقای گل شوم.

اخبار استقلال

رضاوند فعلا ماندنی شد

انتقال آرش رضاوند به فولاد منتفی شد. هرچند نکونام او را برای نیم فصل دوم مدنظر داشت، اما استقلال تنها با جدایی قرضی وی تا پایان فصل موافقت کرده بود که با این شرایط باشگاه فولاد از خرید وی منصرف شد.

تست حسین زاده منفی شد

امیرحسین حسین زاده اعلام کرد تست کرونای وی منفی اعلام شده است. با مشخص شدن تست سایر بازیکنان سازمان لیگ درباره برگزاری یا به تعویق افتادن مجدد دیدار با هوادار تصمیم گیری می کند.

یامگا رفت

کوین یامگا بعد از منفی شدن دو تست کرونای خود با موافقت سرمربی تیم فوتبال استقلال و به دلیل محرومیت (چهار اخطاره) از حضور در مسابقه بعدی این تیم مقابل هوادار، جهت تعطیلات نیم‌فصل از ایران خارج شد.

تمرین اختیاری استقلالی ها در ورزشگاه آرارات

در شرایطی که دیدار تیم‌های استقلال و هوادار لغو شده است اما آبی پوشان در مجموعه ورزشی آرارات در حال تمرین هستند. امروز هم مثل روزهای گذشته فقط با حضور 10-12 بازیکن در تمرین آبی‌پوشان شرکت کردند البته سرمربی تیم استقلال تمرین را اختیاری کرد زیرا تعداد نفرات حاضر در محل تمرین زیاد نبود.

هشدار مجیدی به بازیکنانش

سرمربی استقلال به بازیکنان این تیم پیش از ترک تمرین هشدار داد که با کرونای منفی می روند و با کرونای منفی هم باید بازگردند. به این شکل که هر کسی در بازگشت به اردوی تیم برای شروع تمرینات نیم فصل دچار بیماری کرونا شده باشد از سوی کادر فنی و باشگاه جریمه خواهد شد. چرا که همه بازیکنان با تست منفی راهی مرخصی شده اند. اینکه جریمه در نظر گرفته شده، کسر چند درصد از قرارداد بازیکنان یا شکل دیگری از تنبیه باشد در این هشدار مهم قید نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید