جی پلاس

تیم ملی با فامیل عزیزی خادم نو نوار شد/ لباسی برای جشن صعود ایران

تیم ملی در شب صعود احتمالی به جام جهانی، از لباس های جدید خود استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی در روزهای هفتم و دوازدهم بهمن به مصاف تیم‌های ملی عراق و امارات می‌رود و در صورت پیروزی در هر یک از این دیدارها، صعود خود به این رویداد بزرگ را قطعی خواهد کرد.

در آستانه این دیدارهای مهم، فدراسیون فوتبال اقدام به تهیه و فراهم کردن البسه جدید برای تیم ملی ایران کرده تا به نوعی مهر تاییدی بر ادعای بازیکنان تیم ملی زده شود!

بعد از دیدار ایران مقابل لبنان که با برتری شاگردان اسکوچیچ تمام شد، ملی‌پوشان با انتشار پستی در فضای مجازی، اعلام کردند که شرایط البسه‌ای تیم ملی مناسب نیست و از پوشاک کهنه استفاده می‌کنند؛ ادعایی که توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال  و سرپرست تیم ملی رد شده بود.

با این حال فدراسیون فوتبال که زیر بار ادعای ملی پوشان نرفته بود، برای بازی عراق و امارات به جای برند آلمانی آل اشپورت با برند ایرانی مجید (مروژ) به توافق رسیده و تیم ملی از این پوشاک استفاده خواهد کرد.

این اتفاق در حالی است که ایران در دوره گذشته انتخابی جام جهانی و همینطور در روسیه از پوشاک آدیداس استفاده کرده بود. حدود یک ماه قبل هم فدراسیون فوتبال برای تامین پوشاک تیم های ملی، فراخوانی را منتشر کرده و از تمام شرکت های داخلی و خارجی برای همکاری دعوت کرده بود.

دراگان اسکوچیچ

اما جالب اینکه در نهایت این مسئولیت به شرکت ایرانی تحت مالکیت مجید ساعدی فر محول شده که از بستگان شهاب الدین عزیزی خادم به شمار می رود. البته در کنار این وابستگی خانوادگی، مجید تامین کننده پوشاک بسیاری از تیم های ملی در رشته های مختلف است و حتی استقلال و چندین تیم فوتبال هم از این پوشاک استفاده می کنند.

*پرداخت پاداش قبل از صعود

پرداخت نشدن پاداش بازیکنان برای پیروزی در چهار دیدار خارج از خانه مقابل عراق، امارات، سوریه و لبنان دیگر دغدغه ملی‌پوشان ایران بود.

در همین رابطه هم با توجه به خالی بودن دخل فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان در تلاش برای تامین پاداش حدودا 30 تا 40 میلیارد تومانی و عقب افتاده بازیکنان و عوامل تیم ملی است تا قبل از بازی مقابل عراق و گرفتن جشن صعود به جام جهانی، تمام دغدغه‌های عوامل این تیم را برطرف کند.

البته هنوز مشخص نیست این کمک مالی به صورت بلاعوض انجام می شود یا خیر اما با صعود به جام جهانی پاداش 12 میلیون دلاری تیم ملی نهایی خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید