گزارش جی پلاس؛

سیدبندی تمام شد بیژن همچنان دنبال نسخه پرسپولیس؛ وقتی خودمان را به خواب زده ایم!

با گذشت یک هفته از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا و قطعیت یافتن این موضوع، هنوز هم در ایران برخی مدیران به جای حل مشکل، خود را به خواب زده اند و روی دادن اطلاعات کاذب به هواداران و مردم تمرکز کرده اند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ با گذشت حدود 10 روز از حذف پرسپولیس و استقلال در آسیا و مشخص شدن تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، هنوز هم نظرات و عجیبی و غریب در بالاترین سطح مدیریتی شنیده می شود!

در واقع با ابطال مجوز حرفه ای دو تیم استقلال و پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اسامی نهایی تیم های حاضر در مرحله پلی آف و گروهی این مسابقات را اعلام کرد و جا به جایی های در جدول قرعه کشی این رقابت ها ایجاد شد تا همه چیز برای این دو تیم تمام شود.

بر این اساس، سپاهان که آخرین سهمیه ایران در این مسابقات بود، راهی سید دوم مسابقات شد و می تواند در گروه بهتری قرار بگیرد اما از طرفی این اتفاق هم به این معنی است که تلاش ها و در واقع اظهارنظرها در ایران درباره بازگشت این دو تیم به مسابقات، هیچ محلی از اعراب ندارد.

با این حال، بعد از اظهارات چندین روز قبل وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات دولت که گفته بود هنوز حذف استقلال و پرسپولیس قطعی نشد و در حال تلاش برای برگشت این دو تیم هستند، امروز هم مشاور وزیر و رئیس هیات مدیره پرسپولیس، گفته که "در حال رایزنی برای برگشت به آسیا هستند"!

بیژن ذوالفقارنسب، مشاور وزیر ورزش و رئیس هیات مدیره سرخپوشان گفته است: " در مورد مشکلات بین‌المللی و مسئله حذف باشگاه‌ها، پرسپولیس در حال رایزنی است تا حکم برائت را بگیرد تا بتواند در مسابقات حضور پیدا کند".

پرسپولیس تراکتور هفته سیزدهم لیگ برتر

این صحبت ها در شرایطی است که تکلیف تیم های حاضر در مسابقات مشخص شده و یک هفته دیگر مراسم قرعه کشی برگزار می شود اما در ایران به جای برگزاری جلسات هم اندیشی و حل مشکلات برای جلوگیری از تکرار این مشکل در سال های آینده، همچنان مسئولان به دنبال پیدا کردن مقصر لو رفتن دروغ های چندین و چند ساله و همینطور فریب دادن هواداران هستند.

به نظر می رسد با رویکردی که در ایران نسبت به این مسئله وجود دارد و در واقع بیش از این هم انتظار نمی رفت، باید در انتظار تکرار این اتفاق در سال های آینده هم باشیم چرا که مسئولان بیش از اینکه تمرکز خود را روی حل بحران کنونی بگذارند، به دنبال داده وعده و عید به سران AFC و همینطور ماست مالی کردن مشکلاتی هستند!

دیدگاه تان را بنویسید