اظهارنظر بازیکنان و سرمربیان بعد از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

گل محمدی: وزیر ورزش حتما تحت فشار بود/ منصوریان: گلی که خوردیم تاکتیکی نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قبل از بازی محترمانه صحبت کردم، اما حتماً وزیر ورزش تحت فشار بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت آبادان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ومسابقه دو تیم بسیار نزدیک بود. یک گل هم زدیم که سالم بود اما داور آن را نگرفت.

وی در خصوص صحبت‌های وزیر ورزش گفت: من قبل از بازی کاملاً محترمانه صحبت کردم، اما نمی‌دانم چرا وی به آن شکل صحبت کرد، شاید او تحت فشار بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بهترین اتفاق بازی حضور هواداران بود که از تمام آنها تشکر می کنم که حمایت خوبی از ما داشتند. امروز روز خوبی برای پرسپولیس بود که بعداز 2 سال شاهد حضور هواداران بودیم. خدا را شکر که بازی حساسی را بردیم. این 3 امتیاز برای ما بسیار حیاتی و مهم بود. بازی رو به جلو و کنترل خوب در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم. هر زمانی که خواستیم به بازی سرعت دادیم و به فرصت رسیدیم. در مجموع بازی زیبایی بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل هم زدیم، اما داور تایید نکرد.

گل محمدی ادامه داد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که تمرکز بالایی داشتند. آنها مشکلات زیادی داشتند و دلم نمی‌خواهد در مورد این موضوعات صحبت کنم. خواسته‌های بازیکنان و تعهداتی که نسبت به آنها وجود دارد نیازمند تفکر و تلاش بیشتری است. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. لیگ تازه برای ما شروع شده است. اتفاقاتی که در بازی‌های گذشته افتاد تمام شد و این 3 امتیاز کمک خوبی به ما کرد که جهش خوبی در جدول داشته باشیم و از نظر روحی برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

گل‌محمدی در مورد صحنه‌هایی که به داوری معترض بود و کارت زرد دریافت کرد، گفت: من کارت زرد نگرفتم! گرفتم؟ واقعا؟ خودم نمی‌دانم و یادم نیست. وقتی استرس و فشار زیادی روی تیم باشد و خیلی سالم به گل می‌رسیم و داور تایید نمی‌کند هرکسی باشد اعتراض می‌کند. ما هم معقولانه اعتراض کردیم و در حد کارت زرد نبود. داوران ما احتیاج به حمایت دارند، چون در فوتبال ایران کارشان سخت است، چون امکانات کافی وجود ندارد و از نظر مالی هم حق و حقوق پایینی دریافت می‌کنند. همیشه دوست داشتم فضای داوری آرام باشد تا بتوانند روی کار خود تمرکز کنند، اما کارشان در ایران واقعاً سخت است.

وی درخصوص خط دفاع و دروازه پرسپولیس و دریافت 5 گل در 5 بازی، اظهار داشت: امروز از نظر دفاعی روز بسیار خوبی داشتیم. کمترین موقعیت را به حریف دادیم. فرصت‌هایی که داشتند هم به دلیل توپی بود که هافبک‌ها از دست دادند و حامد به خوبی توپ را دفع کرد. دروازه‌بان‌های تیم آماده هستند و امروز روز خوبی گلرمان بود. اشتباه ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید. امروز از نوع دفاع تیم راضی بودیم.

امیری: به داوران خسته نباشید می‌گویم

وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از نزدیک به ۲ سال، هواداران به ورزشگاه آمدند. در خور شأن پرسپولیس بازی کردیم و خوشحالیم که پاقدم هواداران خیر بود.

وی ادامه داد: داور هم اشتباه می‌کند و طبیعی است. این بازی می‌توانست مساوی شود و یک تیم ضرر کند. خدا را شکر که برنده شدیم وگرنه شرایط فرق می‌کرد. امیدوارم داوران دقت بیشتری کنند.

امیری درباره عملکرد خودش گفت: به نظر من، خوب بازی کردن باید به نتیجه گرفتن ختم شود زیرا اگر نتیجه بگیریم، این زحمات به چشم می‌آید و اگر نتیجه نگیریم، این تلاش‌ها بی‌اثر است. امیدوارم این تلاش‌ها ختم به نتیجه شود. ما سرباز و بازیکن پرسپولیس هستیم و این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد کجا بازی کنیم و تا جایی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشم، برای این تیم زحمت می‌کشم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: درست نیست بعد از برد درباره این مشکلات حرف بزنیم و بهتر است خوشحال باشیم. ما کاری به حواشی و حتی تیم‌های دیگر نداریم و تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و امیدوارم شرایطمان بهتر شود.

سیدجلال: وزیر باید دیدگاه دیگری داشته باشد

سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: باعث خوشحالی ما بود که هواداران خود را می‌دیدیم. آنها از بازوهای قدرت ما هستند. تیم ما عالی بازی کرد و سه امتیاز خوب به دست آوردیم.

وی درباره اینکه سیستم کمک داور ویدئویی هنوز به فوتبال ایران نیامده است، تصریح کرد: جای خالی VAR احساس می‌شود و نمی‌دانم این را باید به چه کسی بگوییم. امیدوارم همه این کارها انجام شود.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم در تمرین صنعت نفت، در آستانه دیدار با شاگردان گل‌محمدی گفت: از این سؤالات حاشیه‌ای نپرسید.

حسینی در مورد کیفیت فنی سرخپوشان خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و قهرمانی‌هایی به دست آوردیم. شرایط ما رفته‌ رفته بهتر می‌شود و بازیکنان جدید هم زحمت می‌کشند. امیدوارم روز به روز با کمک هواداران قوی‌تر شویم.

وی درباره اینکه قرار بود 15 درصد از قرارداد اعضای تیم پرسپولیس به حساب آنها واریز شود، بیان کرد: قرار است این مبلغ پرداخت شود و امیدوارم صدری این کار را انجام دهد.

کاپیتان پرسپولیس در این باره که وزیر ورزش و جوانان گفته است نباید مسائل فنی و مدیریتی را به هم گره زد، عنوان کرد: ما مشکلات زیادی داریم و باید آنها را بیان کنیم. پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزیر ورزش است و او باید دیدگاه دیگری داشته باشد. سجادی باید به این دو باشگاه کمک کند و امیدوارم مشکلات حل شود.

عالیشاه: با بازگشت تماشاگران انگار 2 سال خواب می دیدیم

امید عالیشاه بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: می‌خواهم به هوادارانمان تبریک بگویم چون فوتبال بدون هواداران کابوس است. خیلی از بازگشت تماشاگران خوشحالم و فکر می‌کنم 2 سال خواب می‌دیدیم. اینکه هواداران خوشحال به خانه رفتند باعث شادی من است، البته می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما این اتفاق رخ نداد  ولی 3 امتیازی که گرفتیم خیلی مهم بود.

وی در خصوص اشتباهات داوری و ضربه ای که منجر به گل شد گفت: کمک داور می‌گفت توپ کامل وارد دروازه نشده است. امیدوارم هر چه سریعتر VAR وارد فوتبال شود تا این مشکلات به وجود نیاید.

مهاجم پرسپولیس در خصوص فاصله 2 امتیازی پرسپولیس با صدر جدول گفت: تازه ابتدای فصل است و لیگ یک ماراتن است. امیدوارم به عنوان تیم اول از این ماراتن خارج شویم.

عالیشاه در خصوص اینکه آیا چمن ورزشگاه آزادی همچنان خوب است یا خیر گفت:چمن مثل گذشته نبود و کمی لغزنده بود اما زیاد هم بد نبود.

ترابی: فاصله تا آخر فصل زیاد است

مهدی ترابی در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار کرد:  این برد را به هواداران‌ خوب‌مان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه به همین شکل به ورزشگاه بیایند و ما هم با بازی‌های خوبمان خوشحالشان کنیم.

او درباره صحنه‌ای که در محوطه جریمه سرنگون شد، گفت: کارشناسان می‌بینند و نظر می‌دهند و من آن صحنه را هم پذیرفتم اما در صحنه‌های بعدی تمام خطاهایی که روی من می‌شد را نادیده می‌گرفت و رد می‌شد.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: فاصله تا آخر فصل زیاد است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی به بازی پیش برویم و موفق عمل کنیم.

شیری: در حق پرسپولیس ظلم می‌شود

مهدی شیری در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار کرد: بازی سنگینی بود اما خداراشکر توانستیم با حضور هواداران این بازی را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: در حق تیم ما دارد ظلم می‌شود و دیدید که گل صد درصد ما را نگرفتند و این‌ها در بازی تاثیر می‌گذارد.

آل کثیر: پا قدم هواداران خیر بود

عیسی آل کثیر در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار کرد:  خداراشکر پا قدم هواداران خیر بود و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده این نتیجه را تکرار کنیم. بازی در مقابل هواداران لذت خاص خودش را دارد.

او اضافه کرد: قطعا به شرایط خوبمان برمی‌گردیم و تا امروز اتفاق خاصی نیفتاده و در آینده هم پیروز می‌شویم.

مهاجم پرسپولیس درباره صحنه‌ای که توپ از خط دروازه صنعت نفت رد شد، عنوان کرد: آن صحنه را ندیدم و خود کارشناسان باید نظر بدهند اما طبق گفته‌های همه آن توپ از خط دروازه صنعت نفت رد شد.

منصوریان: حق ما یک مساوی بود

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و بعد از یک بر صفر چند تعویض انجام دادیم که باعث شد بازی را در دست بگیرند. وقتی مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنید زیاد فرصت گل نصیب تیم شما نمی‌شود ولی بازیکنی که به زمین فرستادیم تمام تلاش خود را کرد که گل بزند اما حامد لک با هنرنمایی اجازه گلزنی نداد.

وی افزود: روی یک صحنه هم حریف خوش شانس بود. به پرسپولیس و هواداران نفت که در این سرما تیم ما را تشویق کردند تبریک می‌گویم. از رئیس فدراسیون می‌خواهم طوری برنامه ریزی کند که در بازی آینده هواداران ما هم در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند. هوادار به زیبایی فوتبال کمک می‌کند.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: در دقیقه 93 حق ما این بود گل بزنیم و حداقل یک مساوی از این بازی بگیریم. بعد از بازی از هواداران نفت تشکر کردیم چون آنها با برد تیمشان خوشحال می‌شوند و با باختشان اشک می‌ریزند. گلی که خوردیم تاکتیکی نبود و به دفاع تیم ما خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید