جی پلاس؛

صدر جدول بازهم در تسخیر کهکشانی ها/ جشنواره گل شاگردان گواردیولا مقابل اورتون/ جنجال تکراری در لیگ فرانسه+ عکس و ویدیو

رئال مادرید با پیروزی پرگل مقابل گرانادا به صدرجدول لالیگا صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه دیدارهای شب دوم از هفته سیزدهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم فوتبال رم میزبانش جنوا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. گل دقیقه 82 آفنا جیان، تعویض طلایی ژوزه مورینیو که در دقیقه 75 به جای شامرادُف وارد میدان شد به جالوروسی کمک کرد که قفل دروازه تیم میزبان را بشکند. آفنا جیان شب درخشانش را با زدن دومین گل خود و رم در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کامل کرد. با این نتیجه رمی‌ها 22 امتیازی شدند و ضمن سبقت گرفتن از رقیب همشهری‌شان لاتزیو، به رده پنجم جدول صعود کردند. این هفتمین برد تیم آقای خاص در این فصل سری A بود. در سمت مقابل تیم جنوا نیز که به تازگی آندری شوچنکو را به‌عنوان سرمربی استخدام کرده است، اولین شکست خود را با هدایت سرمربی سابق تیم ملی اوکراین متحمل شد و همچنان با 9 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد. دیدارهای هفته سیزدهم سری A امشب با دو بازی به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران هلاس ورونا میزبان امپولی خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:15 تورینو از اودینزه پذیرایی می‌‌کند.

 

جنجال دوباره در فرانسه

در سناریویی تکراری در فوتبال فرانسه، بار دیگر هواداران دردسر ساختند و این بار هم مارسی بود که هدف هواداران آشوبگر شد. از بازی تیم‌های لیون و مارسی که شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران به میزبانی لیون آغاز شد، تنها چهار دقیقه سپری شده بود که پرتاب یک بطری آب از سوی سکوها و اصابت آن به سر دیمیتری پایت منجر به تعلیق بازی شد. مهاجم تیم فوتبال مارسی که برای زدن ضربه کرنر به گوشه میدان رفته بود، در اثر برخورد بطری پر از آب یکی از هواداران لیون به زمین افتاد و داور نیز با دیدن این صحنه بلافاصله دستور توقف بازی و بازگشت بازیکنان دو تیم به رختکن را داد. این نخستین بار نیست که هواداران در فوتبال فرانسه با بی‌انضباطی‌های خود منجر به توقف و تعلیق بازی می‌شوند. در اتفاقی مشابه، بازیکنان تیم فوتبال مارسی در خانه نیس هدف پرتاب اشیای مختلف از سوی هواداران تیم میزبان واقع شدند. در واقع در آن بازی هم این دیمیتری پایت بود که هدف یک بطری پرتاب شده از سوی هواداران قرار گرفت و با خشم آن را برداشت و به سمت سکوها پرتاب کرد. اغتشاش هواداران در بازی تیم‌های لانس و لیل، مارسی و آنژی و بوردو و مون‌پولیه نیز منجر به شکل‌گیری صحنه‌های زشتی در فوتبال فرانسه شده بود.

 

IMG_20211122_013728_727

 

IMG_20211122_013727_603

 

IMG_20211122_013729_969

منچسترسیتی 3 - اورتون صفر

از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در اتحاد میزبان اورتون بود و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.در این بازی استرلینگ  در دقیقه 44، رودری در دقیقه 55 و برناردو سیلوا در دقیقه 86 برای سیتیزن ها گلزنی کردند.من سیتی با این برد 26 امتیازی شد و همچنان فاصله 3 امتیازی خود با چلسی 29 امتیازی و صدرنشین جزیره را حفظ کرد.در رده سوم لیورپول با 25 و وستهام با 23 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

 

منچسترسیتی- اورتون

 

منچسترسیتی- اورتون

 

منچسترسیتی- اورتون

 

منچسترسیتی- اورتون

 

منچسترسیتی- اورتون

 

منچسترسیتی- اورتون

 

منچسترسیتی- اورتون

گرانادا 1 - رئال مادرید 4

 از هفته چهاردهم رقابت های لالیگا، رئال مادرید در خانه گرانادا به میدان رفت و به پیروزی 4 بر یک دست یافت.کهشکانی ها برای بازگشت به صدرجدول از انگیزه بالایی برخوردار بودند و توسط آسنسیو 19، ناچو 25، وینیسیوس 56 و مندی 76 به گل رسیدند.تک گل گرانادا هم توسط سوارز در دقیقه 34 زده شد.رئال با این پیروزی 30 امتیازی شد و بازگشتی باشکوه به صدر جدول داشت.سویا با 28 امتیاز در رده دوم است و رئال سوسیه داد هم با همین امتیاز در رده سوم ایستاده است.

 

14000830000821_Test_NewPhotoFree

تاتنهام 2 - لیدز 1

در حالی که نیمه اول با شکست اسپرز به پایان رسید، تیم میزبان در نیمه دوم موفق به بازگرداندن نتیجه و ثبت دو گل شد تا تاتنهام تحت هدایت آنتونیو کونته اولین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد.تیم های تاتنهام و لیدز یونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شاگردان کونته و با نتیجه دو بر یک به اتمام رسید.

اینتر 3 - ناپولی 2

در هفته ای که میلان مغلوب فیورنتینا شد، اینتر نیز توانست شکست مقابل ناپولی را به برتری تبدیل کرده و فاصله خود با صدر جدول را به چهار امتیاز کاهش دهد.اینتر بازی را بهتر آغاز کرد اما این ناپولی بود که به گل اول دست یافت. اما لحظاتی بعد و با بازبینی صحنه بود که اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد. هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای اینتر پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زمینی و دقیق موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.در اواخر نیمه اول بود که اینتر به گل دوم هم دست یافت. ارسال چالهان اوغلو از سمت چپ با ضربه سر دقیق ایوان پریشیچ از زاویه ای دشوار همراه شد و علیرغم تلاش اوسپینا، توپ وارد دروازه شد تا اینتر به گل دوم نیز دست یافته و با برتری 1-2 راهی رختکن شود.در نیمه دوم این اینتر بود که به گل سوم خود هم دست یافت. روی پاس خواکین کوره‌آ به سمت راست، این لائوتارو مارتینز بود که با ضربه ای دقیق گل سوم را نیز به ثمر رساند تا طلسم گل نزدن های این بازیکن بعد از هشت مسابقه شکسته شود. اما در ادامه در صدد جبران برآمده و در دقیقه 77 یکی از گل های خورده را جبران کرد. دنیس مرتنس پشت محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شده و با یک ضربه مهار نشدنی و زیبا به گوشه دروازه توانست گل دوم ناپولی را وارد دروازه اینتر کند.اینتر در این دیدار نفس گیر 2-3 ناپولی را مغلوب کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید