نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

طلسم را یامگا شکست! / جشنواره گل تراکتور با دبل بابایی+عکس و ویدیوی گل‌ها/ نتایج و جدول

استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در مصاف با ذوب آهن به برتری دو بر صفر دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 18 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ذوب آهن رفت و این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود آبی ها و با گلزنی یامگا به پایان رسید.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر (78 - میلاد جهانی)، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (20 - سینا اسدبیگی)، عارف رستمی (67 - حسین شنانی)، امیر شبانی (46 - حسین ابراهیمی) و محمد خدابنده‌لو (78 - بابا محمدی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری (58 - سعید مهری)، امیرحسین حسین‌زاده (83 - امیرعلی صادقی) و کوین یامگا.

نیمه اول
دقیقه یک ذوب‌آهنی‌ها از سمت راست حمله‌ای تند و تیز را ترتیب دادند و ارسال روی دروازه ضربه سر رضا خالقی‌فر را به دنبال داشت که سیدحسین حسینی موفق شد با مهار توپ دروازه خود را بسته نگه دارد. در دقیقه 21بار دیگر رضا خالقی‌فر تلاش کرد تا دروازه استقلال را باز کند که این بار هم شوت او راهی به دروازه نداشت و رشید مظاهری که با مصدومیت حسینی وارد زمین شده بود، موفق به مهار توپ شد. در دقیقه 27 کوین یامگا پس از دریافت توپ سرگردان در محوطه جریمه ذوب‌آهن و چرخش پشت مدافعان این تیم، توپ را وارد دروازه این تیم کرد. دقیقه 3+45 پاسکاری ذوب‌آهنی‌ها در محوطه جریمه استقلال و ضربه نهایی به سمت دروازه این تیم در آغوش رشید مظاهری قرار گرفت. در دقیقه 5+45 ارسال مسعود ابراهیم‌زاده روی دروازه استقلال با ضربه سر امیرحسین صدقی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

نیمه دوم
در دقیقه 50  یامگا از سمت چپ به محوطه جریمه گاندوها نفوذ کرد و سپس دروازه ذوب‌آهن را هدف گرفت که فرعباسی، این توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 55  بار دیگر مسعود ابراهیم‌زاده با پاس به محوطه جریمه رضا خالقی‌فر را صاحب توپ کرد که سیاوش یزدانی با تکلی به موقع، مانع از گلزنی او شد. دقیقه 75 کوین یامگا با سرعت به سمت دروازه ذوب‌آهن حرکت کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که حبیب فرعباسی مانع باز شدن دروازه تیمش شد. دقیقه 84 پوریا پورعلی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که رشید مظاهری موفق شد در دو مرحله این توپ را مهار کند. در دقیقه 5+90 کوین یامگا با فرار پشت مدافعان ذوب‌آهن برای بار دوم دروازه این تیم را باز کرد.

استقلال که با این پیروزی به دومین سه امتیاز خود در فصل جدید رسید و 6 امتیازی شد، دو طلسم را هم شکست. نخست طلسم نبردن در هفته دوم طی 5 فصل گذشته لیگ برتر و دوم طلسم 5 بازی پیروز نشدن مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان که این بار با گل کوین یامگا به آن دست یافت.

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن- یامگا

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن- فرهاد مجیدی

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

تراکتور 3- صنعت نفت آبادان صفر

تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر شاگردان فیروز کریمی به پایان رسید. پیمان بابایی در دقایق 9 و 87 و سامان نریمان‌جهان در دقیقه 3+90 گل‌های تراکتور را در این بازی به ثمر رساند تا سرخ‌پوشان تبریزی نخستین پیروزی فصل خود را در تبریز جشن بگیرند. تراکتوری‌ها در هفته نخست به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌شان نتوانسته بودند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند و در این بازی برای اولین‌بار مجوز استفاده از بازیکنان جدید را داشتند.

فجرسپاسی صفر - گل گهرسیرجان 1 

گل: میلاد زکی‌پور( دقیقه 90+1)

گل‌گهر با این برد 6  امتیازی شد  در رده دوم جدول باقی ماند. تیم فجرسپاسی هم مثل بازی اول شکست خورد و بدون امتیاز باقی ماند.

هوادار صفر- پیکان 2

گل: محمدحسین فلاح( دقیقه 12) مجتبی حق دوست( دقیقه 28) برای پیکان

پیکان اولین برد فصل خود را به دست آورد و با 4 امتیاز در رده سوم جدول است. هوادار هم دومین باخت متوالی خود را متحمل شد تا همچنان بدون امتیاز بماند.

 

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نفت مسجد سلیمان 0 3 سپاهان یکشنبه 2 آبان 16
مس رفسنجان     پدیده مشهد یکشنبه 2 آبان 16
هوادار 0 2 پیکان دوشنبه 3 آبان 16
تراکتور 3 0 صنعت نفت آبادان دوشنبه 3 آبان 18
فجرسپاسی 0 1 گل گهرسیرجان دوشنبه 3 آبان 18
ذوب آهن 0 2 استقلال دوشنبه 3 آبان 18
آلومینیوم     فولاد چهارشنبه 5 آبان 18
پرسپولیس     نساجی مازندران چهارشنبه 5 آبان 18

 

Untitled

دیدگاه تان را بنویسید