گزارش جی پلاس از حواشی دیدار ایران - امارات؛

از درگیری دو بازیکن ایرانی تا اشتباهات ادامه دار فدراسیون فوتبال+عکس و ویدیو

شاگردان اسکوچیچ در مقدماتی جام جهانی 2022 امشب(پنج شنبه) به مصاف امارات رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملی پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 امشب (پنج شنبه) از ساعت 20:15 در ورزشگاه زعبیل به مصاف امارات رفت و این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی امارات: علی خصیف، شاهین عبدالرحمن، محمد العطاس، بندر الاحبابی، محمود خمیس، عبدالله حمد، ماجد حسن، عبدالله رمضان، خلیل ابراهیم، فابیو لیما و علی مبخوت

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی ایران در دقیقه 63 از داور کارت قرمز دریافت کرد اما با چک کردن var داوران این کارت را برگرداندند و آفساید اعلام کردند زیرا بازیکن امارات پیش از خطا در موقعیت آفساید قرار داشت.

 در نیمه دوم این دیدار محمد حسین کنعانی زادگان با بازیکن امارات درگیری لفظی پیدا کرد.

در نیمه اول این دیدار قلم بند بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در روی زمین چمن رها شده بود که دوربین‌های تلویزیونی آن را به تصویر کشیدند.

شهاب الدین عزیزی خادم ، رییس فدراسیون فوتبال و مهدی مهدوی کیا ، سرمربی تیم ملی امید در ورزشگاه حاضر شدند.

انتخابی جام جهانی 2022 - ایران - امارات

طبق اعلام تلویزیون امارات 5 بازیکن تیم ملی شجاع خلیل زاده، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی و میلاد محمدی یک اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد در این مسابقه بازی بعدی با کره جنوبی را از دست خواهند داد.

امید نورافکن با شجاع خلیل‌زاده بر سر یک توپ ساده با یکدیگر مجادله لفظی داشتند که تصاویرش از تلویزیون پخش شد.

در حالیکه گفته می شد تماشاگران با حدود 5 هزار نفر در ورزشگاه زعبیل دبی حاضر می شوند اما سکوهای زیادی در ورزشگاه خالی از تماشاگر است. 

انتخابی جام جهانی 2022 - ایران - امارات

انتخابی جام جهانی 2022 - ایران - امارات

هواداران تیم ملی ایران هم در ورزشگاه حضور دارند.

انتخابی جام جهانی 2022 - ایران - امارات

 

 

در دقیقه 5 مسابقه تصاویری عجیب از مسابقه پخش شد و تصاویری از یک دوربین پشت دروازه و نامفهوم از بازی بود که به نظر می رسید سیستم پخش تلویزیونی در امارات دچار مشکل شده است.

انتخابی جام جهانی 2022 - ایران - امارات

انتخابی جام جهانی 2022 - ایران - امارات

از پوستر AFC برای دیدار امارات و ایران رونمایی شد.

102

اشتباه عجیب فدراسیون!

تیم رسانه‌ای فدراسیون فوتبال در زمان اعلام ترکیب تیم ملی در کانال رسمی خود با اشتباهی عجیب نوشت که تیم ملی امشب با سوریه بازی دارد! این درحالی است که ایران هفته اول در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه رفته بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید