جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| اعلام حکم کمیته اخلاق درباره اسماعیلی و کنعانی‌زادگان/ شکایت مدافع‌سابق استقلال از این باشگاه به فیفا

عارف غلامی نسبت به رفتار باشگاه در پستی اینستاگرامی گلایه کرده و صحبت‌های کنایه آمیز او عصبانیتش را نسبت به عدم تحقق وعده‌ها نشان می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز سه شنبه 30 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

اعلام حکم کمیته اخلاق درباره اسماعیلی و کنعانی‌زادگان

طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فرشید اسماعیلی، بازیکن تیم استقلال را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد. ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود.

به دلیل تخلفات محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس، وی به ۲ جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۲ سال و پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود.

شکایت مدافع‌سابق استقلال از این باشگاه به فیفا

هروویه میلیچ بازیکن کروات و فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا شده بود حالا وی قصد دارد بابت طلب 440 هزار دلاری خود از استقلال از این باشگاه به فدراسیون جهانی فوتبال "فیفا" شکایت کند. احتمال دارد شیخ دیاباته مهاجم مالایی و سابق باشگاه استقلال هم راه میلیچ را در پیش بگیرد و از این باشگاه به فیفا شکایت کند.

کنایه دستیار مجیدی به مدیر استقلالی

صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی هم وارد جنگ با مدیریت شده و به مدیران این باشگاه کنایه می زند. در حالی که هنوز هواداران نمی دانند تکلیف چیست و آیا مدیران رفته اند یا مانده اند، صالح مصطفوی پیامی کنایه آمیز برای آنها منتشر کرد. 

748

حمله اینستاگرامی مدافع استقلال به مدیران باشگاه

عارف غلامی، مدافع تیم استقلال تهران در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس تهران دچار آسیب دیدگی شد و به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه مسابقات فصل قبل و نیم فصل اول فصل آینده را از دست داد.

او برای عمل جراحی به قطر سفر کرد و قرار بود باشگاه استقلال هزینه این عمل جراحی را بپردازد اما اظهارات جدید او نشان می‌دهد که تعهدات مالی باشگاه نسبت به او انجام نشده است.

غلامی نسبت به رفتار باشگاه گلایه کرده و صحبت‌های کنایه آمیز او عصبانیتش را نسبت به عدم تحقق وعده‌ها نشان می‌دهد.

747

احتمال فسخ بازیکن جدید استقلال ضعیف است

ابوالفضل جلالی مدافع جدید تیم فوتبال استقلال که از سایپا به این تیم پیوست، به دلیل مصدومیت نه تنها دیدار با الهلال، بلکه دو سه ماه پیش رو را هم از دست داد و به همین دلیل شائبه جدایی وی نیز پیش آمده بود.

احمد مددی آخرین باری که در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت در خصوص این بازیکن ضمن تایید مصدومیت وی عنوان داشت باشگاه سایپا باید در خصوص مبلغ رضایت‌نامه وی تجدید نظر نماید.

از آنجایی که هم فرهاد مجیدی به این بازیکن اعتقاد داشته و هم استقلالی‌ها بعد از جدایی نادری و میلیچ هیچ مدافع چپ دیگری جذب نکردند، احتمال جدایی این بازیکن از جمع آبی پوشان ضعیف است و جلالی می‌تواند پس از طی دوران نقاهت پس از مصدومیت کارش را با آبی پوشان دنبال کند.

پایان غیبت یک مربی و چند بازیکن در تمرین استقلال

 

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 در شرایطی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که چند بازیکن این تیم بعد از یک روز غیبت، خود را به کادرفنی معرفی کردند. 

محمدحسین مرادمند، احمد موسوی، متین کریم‌زاده، صالح مصطفوی مربی تیم استقلال که در تمرین روز گذشته استقلال غایب بودند، امروز خود را به فرهاد مجیدی معرفی کردند. 

محمد بلبلی که تحت قرارداد باشگاه استقلال است و فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان به میدان می‌رفت، پیش از تمرین امروز با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و بعد از گفت‌وگویی با سرپرست این تیم از مجموعه انقلاب خارج شد. 

موافقت هیات مدیره استقلال با استعفای مددی

 بدنبال تجمع هفته گذشته هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان و درخواست برکناری مدیرعامل این باشگاه، احمد مددی شنبه هفته جاری پس از برگزاری جلسه با مقامات وزارت ورزش و جوانان، از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد.

ایرنا نوشت؛ و حالا هیات مدیره باشگاه استقلال امروز(سه‌شنبه) با استعفای وی موافقت کرد. این خبر از سوی یکی از مسوولان باشگاه استقلال به تایید رسید.

تیم فوتبال استقلال به‌تازگی با شکست برابر الهلال عربستان از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت و به‌دلیل مشکلات موجود مابین مدیریت و کادرفنی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

اخبار باشگاه پرسپولیس

شکوری به پرسپولیس باز می‌گردد

به نظر می رسد ابراهیم شکوری سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که برای گذراندن خدمت سربازی  از سمت خود در این باشگاه استعفا کرده بود، می تواند بعد از پایان دوران خدمت سربازی به باشگاه پرسپولیس باز گردد.

به زودی خدمت سربازی شکوری تمام می‌شود و با توجه به اینکه او رابطه خوبی با مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس دارد، مشکلی برای بازگشت به این تیم ندارد. / باشگاه خبرنگاران جوان

تکاپوی مدیران پرسپولیس برای پرداخت مطالبات مالی 

پرسپولیسی‌ها تلاش می‌کنند تا قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال طلب و پاداش‌ اعضای این تیم را به طور کامل پرداخت کنند.

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هنوز  بخشی از مطالبات مالی فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند. علاوه بر این، پاداش پیروزی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز پرداخت نشده است.  

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند مطالبات مالی و پاداش‌ها را به اعضای تیم پرداخت کنند تا آن‌ها با روحیه بالا به مصاف حریفان خود بروند.

استارت کمال برای دیدار با الهلال 

کمال کامیابی نیا هافبک ملی پوش پرسپولیس درحالی با تیم ملی ایران برای حضور در دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر راهی منامه بحرین شد که به دلیل مصدومیت از همراهی این تیم در این مسابقات باز ماند.

مصدومیت کامیابی نیا تا جایی پیش رفت که وی بازی های پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ بیستم و حتی بازی این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در برابر استقلال تاجیسکتان را از دست داد تا وی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین غایبین سرخ‌پوشان در این بازی باشد.

در آستانه بازی حساس پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان، حالا بعد از گذشت نزدیک به 3 ماه کمال کامیابی نیا در تمرینات گروهی روز گذشته شاگردان گل محمدی که بعد از 5 روز تعطیلی و بازگشت از تاجیکستان برگزار شد حضور داشت تا احتمال حضور او در بازی برابر الهلال قوت بگیرد.

با توجه به جدایی احمد نوراللهی و کمبود بازیکن در خط میانی، خبر بازگشت کامیابی نیا به تمرینات پرسپولیس می‌تواند خبر خوشی برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس باشد.

کمال کامیابی نیا

گل محمدی نگران سه پرسپولیسی

دراگان اسکوچیچ به همین دلیل با برگزاری سوپرجام مخالفت کرد در حالی که گل‌محمدی دوست داشت این بازی برگزار شود. از طرفی پرسپولیس باید ۲۴ مهرماه به مصاف الهلال برود و فقط ۴ روز بعد از تیم ملی به میدان می رود. به همین دلیل یحیی کمی نگران مصدومیت این سه بازیکن است که احتمال حضور آنها در تیم ملی بسیار زیاد است. میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری این سه بازیکن هستند که البته در میان آنها شانس فیکس بازی کردن وحید امیری در تیم ملی خیلی بیشتر است. گل محمدی دوست دارد سه بازیکن خود را سالم از تیم ملی تحویل بگیرد و بتواند در مقابل الهلال از وجود آنها استفاده کند.

سرلک در بازی قبلی تیم ملی مصدوم شد و به اردوی پرسپولیس برگشت اما احتمال دارد دوباره برای بازی با امارات و کره جنوبی دعوت شود. البته عده ای می گویند شاید تعداد پرسپولیسی های تیم ملی برای بازی با امارات و کره جنوبی افزایش پیدا کند و مثلا سیامک نعمتی هم دعوت شود./ خبرورزشی

دیدگاه تان را بنویسید