در گفت وگوی پیشکسوت استقلال با جی پلاس مطرح شد

پرداخت پاداش به بازیکنان از سوی مجیدی کار درستی نیست/استقلالی ها بزرگتر ندارند

ستارهمدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: انسجام و همدلی در باشگاه استقلال نمی بینم و بزرگتری در این تیم وجود ندارد تا مسائل را مدیریت کند.

لینک کوتاه کپی شد

ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار جی پلاس درباره برد استقلال برابر تراکتور اظهار کرد: بازی جذاب و خوبی نبود و هر دو تیم از لحاظ مدیریتی حال و روز خوبی ندارند. همچنین تراکتوری ها چند بازیکن مصدوم و محروم داشتند و همین موضوع باعث شد که آنها بازی خوبی ارائه ندهند. به هر حال اشتباه خط دفاعی تراکتور باعث شد که قایدی از این اشتباه استفاده کند و 2 گل به ثمر برساند. 

همدانی درباره اظهارات تند فرهاد مجیدی بعد از بازی استقلال و تراکتور اظهار کرد: من انسجام و همدلی در مجموعه استقلال نمی بینم. مسائل خانوادگی باشگاه استقلال نباید مطرح شود اما مسئولان  استقلال مدیریت درستی نداشتند به همین علت مشکلات این تیم به بیرون درز پیدا کرده است. به نظرم درست نیست که مسائل آبی پوشان در رسانه ها مطرح شود. 

پیشکسوت استقلال درباره اهدای پاداش به بازیکنان از سوی فرهاد مجیدی گفت: به نظرم درست نیست که پاداش ها از طریق مجیدی پرداخت شود. همچنین مدیران استقلال کار خود را به درستی انجام نمی دهند به همین علت اوضاع آبی پوشان به هم ریخته است. هیچ چیز در باشگاه استقلال سر جایش نیست و شرح وظایف مشخص نشده است. همچنین باشگاه استقلال مدیر و بزرگتر ندارد و خود خواهی و تکبر در آبی پوشان موج می زند و هیچ کس به فکر منافع باشگاه نیست. 

او درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: داوران جایز الخطا هستند و آنها نیز اشتباه می کنند. به نظرم مشکلات داوری باعث شده که بار روانی به داوران وارد شود و آنها فشار روانی بالایی را تحمل کنند. همچنین کمیته داوران به دنبال این نیست که بار روانی را از دوش داوران بردارد. سو مدیریت از وزارت ورزش تا پایین ترین رده وجود دارد و داوران با فشار روانی سنگین وارد زمین مسابقه می شوند و اشتباه کوچک باعث می شود فضا ملتهب شود. 

همدانی درباره هجمه های وارد شده به تیم پرسپولیس و اینکه نتایج به نفع سرخپوشان رقم می خورد، گفت: ثبات مدیریتی باعث موفقیت یک مجموعه می شود. علاوه بر این،اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس از سوی مجمع انتخاب می شوند و آنها اهداف و استراتژی باشگاه خود را تعیین می کنند و مدیرعامل باشگاه باید سیاست ها  را اجرا کند. باشگاه استقلال تغییرات زیادی در 3، 4 سال گذشته داشته و تاکنون 20 نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال عوض شدند اما در باشگاه پرسپولیس کمتر شاهد تعویض مدیریتش بودیم و همین موضوع باعث می شود که سئوالاتی در ذهن هواداران به وجود آید. 

پیشکسوت استقلال درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ برتر فوتبال گفت: هر چه به پایان لیگ برتر فوتبال  نزدیک تر می شویم، بازی ها جذاب تر می شوند. به نظرم الان نمی شود قهرمان لیگ را پیش بینی کرد و روز آخر این موضوع مشخص می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید