جی پلاس

اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد/ ال‌پیچیچی به مسی رسید؛ زامورا به اوبلاک+ ویدیو اشک های سوارس

اتلتیکو مادرید با پیروزی مقابل وایادولید، به مقام قهرمانی لالیگا رسید و قهرمانی رئال مادرید مقابل ویارئال بی اثر شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های اتلتیکومادرید و رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا در هفته پایانی این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت شاگردان دیگو سیمئونه توانستند جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرند.

در بازی‌های امشب لالیگا، هر دو تیم اتلتیکو و رئال مادرید ابتدا با یک گل از رقبای خود یعنی وایادولید و ویارئال عقب افتادند و در ادامه با زدن کامبک، به پیروزی دو بر یک دست یافتند.

اتلتیکو مادرید با پیروزی 2 بر یک مقابل وایادولید، 86 امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر از رقیب همشهری، قهرمان شد. برای اتلتیکو کورئا و سوارز گلزنی کردند.  با این باخت، وایادولید که در مالکیت رونالدوی برزیلی قرار دارد، به دسته پایین تر سقوط کرد.

رئال مادرید هم با پیروزی دو بر یک مقابل شاگردان اونای امری در ویارئال، 84 امتیازی شد و نایب قهرمان شد. بنزما و مودریچ گل‌های رئال را در اواخر مسابقه به ثمر رساندند.

بارسلونا نیز در آخرین بازی فصل با تک گل گریزمان، در زمین ایبار پیروز شد.

جدول لالیگا

اتلتیکومادرید 86 امتیاز

رئال مادرید 84 امتیاز

بارسلونا 79 امتیاز

سویا 74 امتیاز

سوارس: بارسا قدر مرا ندانست

ستاره اتلتیکو مادرید بعد از قهرمانی تیمش در لالیگا در جملاتی احساسی گفت: شرایط دشواری را سپری کردم، مجبور بودم موقعیت سختی را سپری کنم و روشی که بارسلونا خواهان جدایی‌ام شد برایم دشوار بود، زیرا این تیم قدر مرا ندانست، اما اتلتیکومادرید درها را به سوی من باز کرد. بسیاری از اطرافیانم درکنار شرایط سختی را سپری کردند.

اشکهای لوئیس سوارس پس از کسب پنجمین قهرمانی

ال‌پیچیچی: لیونل مسی با 30 گل بالاتر از بنزما و مورنو (23 گل) آقای گل این فصل لالیگا شد.

جایزه زامورا: یان اوبلاک با 18 کلین شیت و دریافت 25 گل بالاتر از تیبو کورتوا با 17 کلین شیت، برای پنجمین بار دستکش طلا فصل لالیگا را به دست آورد.

ایاگو آسپاس با 13 پاس گل بالاتر از یورنته (11 پاس گل) و  تونی کروس (10 پاس گل) آقاس پاس گل این فصل لالیگا شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید