پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با جی پلاس؛

فریاد شیران: امیدوارم شیرازی اشتباهات گذشته خود را در هیات فوتبال تکرار نکند/ برخی از مربیان پایه مشکلات اخلاقی دارند / معضلات حل نشود خودم اقدام می کنم!

پیشکسوت فوتبال ایران درباره انتخاب شیرازی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ناصر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال ایران در گفت وگو با جی پلاس، درباره انتخاب حبیب شیرازی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران اظهار کرد: ان شا الله شیرازی اشتباهات قبلی و مشکلاتی که در هیات فوتبال تهران وجود داشت را تکرار نمی کند. به هر حال مشکلات زیادی در رده های فوتبال پایه وجود دارد و یکسری از باشگاه ها بی هویت هستند و شخصی اداره می شوند. 

او ادامه داد: ما مربیانی روی نیمکت تیم های  فوتبال  پایه می بینیم که از لحاظ فنی، اخلاقی و اعتقادی آموزش ندیدند و این مربیان به بازیکنان فحاشی می کنند.  من از شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران انتظار دارم که تعداد تیم ها را در فوتبال پایه کم کند چون نیازی به تعداد بالای تیم ها نیست. برخی از مربیان پایه مشکلات اخلاقی دارند و پول از مردم می گیرند و خروجی شان ناهنجاری به وجود می آورد. برخی از مربیان تحصیلات و اخلاق ندارند و فقط یک مدرک مربیگری دارند . 

فریاد شیران با انتقاد از شرایط مدارس فوتبال گفت: من منتقد شیرازی بودم چون اشتباهاتی در گذشته مرتکب شده است اما اکنون از شیرازی می خواهم که با مشکلات مدارس فوتبال و کارهای غیر اخلاقی که در این مدارس می شود با جدیت کامل برخورد کند تا فوتبال کشورمان رشد و پیشرفت کند. من به عنوان رئیس آکادمی باشگاه استقلال مشکلات را می بینم و کارشناسان، پیشکسوتان ، مربیان به خصوص شیرازی باید به فوتبال کشورمان کمک کنند. علاوه براین، من یکی، 2 ماه انتقاد نکردم تا آسیبی به تیم استقلال نرسد و اگر مشکلاتی باشد خودم وارد عمل می شوم و اشتباهات در هیات فوتبال را می گویم. 

پیشکسوت فوتبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه اشتباهات گذشته هیات تهران تکرار نشود،  گفت: امیدوارم شیرازی به اشتباهات خود پی برده باشد و به رای اعضای مجمع هیات فوتبال استان تهران احترام می گذارم. همچنین برای شیرازی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم او نظارت ها را بیشتر کند. علاوه بر این، ما می بینیم که تیمی از مازندران در آسیا ویژن شرکت می کند در صورتی که پتانسیل فوتبال تهران با توجه به جمعیت جوان خیلی بالا است و استان تهران می تواند قطب فوتبال کشورمان شود. همچنین بازیکنانی از فوتبال تهران می توانند به تیم ملی فوتبال راه یابند. 

مدیرآکادمی باشگاه استقلال گفت: اکثر باشگاه ها فوتبالیست های خود را از شهرستان می آورند اما من سعی و تلاش می کنم تا در صورت جذب بازیکن شهرستانی بتوان او را فیکس تیم کرد. همچنین باشگاه استقلال به دنبال سازندگی است و برنامه های خود را با کمک مددی مدیرعامل استقلال،  پیشکسوتان و کارشناسان اجرا کنیم. 

او در پایان با اشاره به مشکلات تیم های پایه گفت: ورزشگاه امام رضا( ع) امکانات خوبی دارد اما برخی از زمین ها چمن مصنوعی دارند و بازیکنان در کانکس ها لباس خود را تعویض می کنند. 

دیدگاه تان را بنویسید