پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با جی پلاس؛

کلهر: قهرمانی در نیم فصل ارزش زیادی ندارد/ کیفیت لیگ در هفته های اخیر بهتر شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی در نیم فصل اول ارزش چندانی ندارد و سرخپوشان باید در نیم فصل دوم با تمام توانایی خود بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با جی پلاس، درباره پیروزی سرخپوشان برابر پیکان اظهار کرد: بازی خوبی بود و پرسپولیس با مالکیت توپ توانست موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کند. پرسپولیس به روند باثباتی رسیده است و با همین شرایط می تواند پنجمین قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتبال رقم بزند. 

کلهر با بیان اینکه قهرمانی نیم فصل ارزش زیادی ندارد، گفت: تیم پیکان بعد از دریافت گل سراسر حمله شد و آن ها همه سعی شان این بود که گل خورده را جبران کنند اما خوشبختانه پرسپولیس توانست تک گل خود را حفظ کند و به برتری برسد. سرخپوشان روند خوبی پیدا کردند و صددرصد آن ها با اضافه شدن آل کثیر و ترابی می توانند تیم کامل تری شوند. اگر پرسپولیس یک تساوی برابر گل گهر کسب کند در آن صورت قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال می شود. البته قهرمانی در نیم فصل اول ارزش چندانی ندارد و سرخپوشان باید در نیم فصل دوم با تمام توانایی خود بازی کنند. 

کلهر با ذکر این موضوع که پرسپولیس بعد از شکست برابر اولسان شرایط خوبی نداشت؛ گفت: به طور حتم با اضافه شدن ترابی و بازگشت آل کثیر، تیم پرسپولیس می تواند گل های بیشتری را بزند. اگرچه شروع پرسپولیس بعد از فینال آسیا خوب نبود اما این تیم رفته رفته توانست به یک تیم کامل تبدیل شود و مقتدرانه با یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار بگیرد. البته سرخپوشان هنوز هم یک بازی عقب مانده نسبت به سایر تیم ها دارند و آن ها می توانند با پیروزی یا تساوی برابر گل گهر، نیم فصل را با قهرمانی جشن بگیرند. 

پیشکسوت پرسپولیس کیفیت لیگ را در هفته های اخیر مناسب دانست و تصریح کرد: خوشبختانه  کیفیت لیگ برتر فوتبال در این چند هفته اخیر خیلی بهتر شده و به طور حتم در نیم فصل دوم عیار خیلی از تیم ها مشخص می شود. یحیی گل محمدی دارای کارنامه و رزومه مشخصی است و با قهرمانی در فصل گذشته و نایب قهرمانی در آسیا ارزش های خود را به اثبات رسانده  و اکنون دورخیز سرخپوشان برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر فوتبال است. گل محمدی ارتباط خوبی با بازیکنانش دارد و امیدوارم در این راه هم با مدیریت باشگاه تعامل بهتری داشته باشد. 

او در پایان گفت: تیم پرسپولیس در شرایط بهتری مسابقات خود را پیگیری می کند. همچنین این تیم شایستگی بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید