در گفت و گو با جی پلاس؛

صحبت پیشکسوت استقلال با حاشیه سازان این تیم/ لطفی: می دانیم به دنبال منفعت خودتان هستید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی پوشان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید لطفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره نتایج آبی پوشان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نتایجی که مدنظر هواداران بوده است تاکنون رقم نخورده است اما اگر بخواهیم واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم، تیم استقلال با مشکلات روز افزون خود از لحاظ مدیریتی، نداشتن آرامش و نبود زمین تمرین خوب تاکنون نتایج بدی در نیم فصل اول نگرفته است. 

او با بیان اینکه برخی به دنبال حاشیه سازی هستند؛ اظهار کرد: متاسفانه دوستانی حاشیه سازی می کنند و آن ها باید لطف کنند که دست از این کا بردارند و به فکر موفقیت استقلال باشند. همچنین قرار نیست اگرفکری رفت و مربی دیگری جایگزینش شد، اتفاقی برای تیم رخ بدهد و با این کار تنها زمان از دست می رود. مربی بخواهد تاکتیک خود را در تیم جا بیندازد، زمان بر است. 

لطفی خطاب به افرادی که به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند، گفت: به دوستانی که دنبال حاشیه سازی برای تیم هستند باید بگویم که متوجه می شویم که آن ها به دنبال منافع خودشان هستند و به استقلال توجهی نمی کنند. 

پیشکسوت استقلال درباره بازی آبی پوشان برابر تیم سپاهان گفت: بازی بدی نبود و سپاهان هم جزو تیم های خوب این فصل لیگ برتر فوتبال است. به نظرم روز استقلال نبود و این گونه اتفاقات در دنیا  طبیعی است که یک روز، روز آن تیم نباشد و اتفاقات برخلاف میل آن رقم بخورد. 

او در ادامه صحبت های خود افزود: در این مدت هجمه هایی به راه افتاده و بعضی ها دوست دارند با احساسات هواداران بازی کنند. هیچ کدام از اشخاص که این مسائل را به راه می اندازند دلسوز واقعی استقلال نیستند و تنها کورکورانه با مسائل برخورد می کنند. البته اگر مربی دیگری به جای فکری بود باید از او حمایت می کردیم. همچنین مربیان با دانش استقلال با بازیکنان توانمند تاکنون نتایج خوبی گرفتند. به نظرم بهتر است برخی از افراد دنبال سهم خواهی نباشند و به عنوان یک هوادار واقعی تنها به موفقیت استقلال فکر کنند. 

لطفی درباره اینکه تیم ها نتیجه گرا شدند و مربیان زود برکنار می شوند، گفت: این مسئله به این موضوع برمی گردد که هیچ ثبات مدیریتی نداریم و با مربیان قرارداد بلندمدت بسته نمی شود و با آنها کوتاه مدت کار می کنند. برخی از مدیران در زمان کوتاه توقع دارند که تیمشان بهترین نتیجه را بگیرد و فرهنگ نتیجه گیری در فوتبال کشورمان باب شده است و به مربیان زمان کافی داده نمی شود و باید خودمان را براساس شرایطی که در آن قرار داریم بسنجیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید