جی پلاس؛ بعد از شکست بارسلونا در فینال سوپرجام

گریزمان: کسی از اشتباهات حرف نمی زند اما گاهی باید فریاد کشید/ کومان: بدشانسی آوردیم

سرمربی بارسلونا معتقد است که بازیکنانش شایسته پیروزی برابر بیلبائو بودند اما با بدشانسی جام را از دست دادند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، رونالد کومان سرمربی بارسلونا بعد از فینال سوپرجام اسپانیا و شکست تیمش برابر بیلبائو گفت: گل خوردن در لحظات پایانی بازی خیلی دردناک بود. همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی داشتیم. دو بار در طول بازی از حریف پیش افتادیم و مستحق برد بودیم ولی بدشانسی آوردیم.

او ادامه داد: احساس ناراحتی داریم چون یک فینال را از دست دادیم ولی باید به پیشرفت ادامه بدهیم. یک بازی خوب را از دو تیم شاهد بودیم و ما در نیمه دوم بهتر کار کردیم. در نیمه اول ما چندین اشتباه در وسط میدان مرتکب شدیم با این حال امروز مشخص شد که پیشرفت هایی به خصوص در امور دفاعی داشتیم.

رونالد کومان درباره مسی نیز گفت: مسی بعد چندین سال بازی خودش می  داند چه زمانی آماده بازی است و چه زمانی آماده نیست. او به من گفت آماده است و در زمین هم تمام تلاش خود را کرد.

سرمربی بارسلونا در پایان گفت: نمی خواهم در مورد داوری حرف بزنم چون مجبور می شوم بعضی از حرفا را تکرار کنم. آینده تیم روشن است چون جوانان با استعدادی برای این کار در اینجا داریم.

آنتوان گریزمان زننده دو گل بارسلونا در این بازی نیز گفت: ما به خاطر جزئیات کوچکی بازی ها را از دست می دهیم. ما می دانستیم که تیم مارسلینو به شیوه خوبی بازی می کند و بیشتر فشار می آورد. ما باید تمرین کنیم و بهتر شویم تا بتوانیم مدعی قهرمانی باشیم.

او درباره اخراج مسی نیز گفت: صحنه را از نزدیک ندیدم.

گریزمان ادامه داد: روی ضربات ایستگاهی بد عمل کردیم و باید در این مورد بهتر شویم. گل ها را روی اشتباهات ساده می خوریم؛ مثلا روی سانتر یکی اشتباهی هم تیمی رو صدا می کند و باعث می شود گل بخوریم.

مهاجم بارسلونا گفت: ما اشتباهات استراتژیک داریم ولی کسی حرفی نمی زند! بعضی افراد باید گاهی فریاد بزنند؛ ما نابود شده ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید