گزارش جی پلاس

داربی کرمان و جدال حساس فولاد با آبی های پایتخت در هفته دوم لیگ برتر +برنامه و جدول

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان داربی کرمان را برگزار خواهند کرد و یکی دیگر از جذاب ترین بازی ها در اهواز میان فولاد و استقلال برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بعد از حدود دو هفته تعطیلی، لیگ برتر فوتبال در فصل بیستم از سر گرفته می شود و در یکی از مهم ترین بازی های هفته دوم تیم های فولاد خوزستان و استقلال در اهواز به مصاف هم می روند. داربی کرمان هم بین دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان برگزار خواهد شد.

پنج شنبه 29 آبان

نساجی - تراکتور

نساجی که در پایان هفته اول به خاطر تفاضل گل خوب با برتری برابر آلومینیوم توانست در رده دوم لیگ قرار بگیرد، در اولین بازی خانگی خود در فصل بیستم به مصاف تراکتور می رود. تراکتور در هفته اول موفق به کسب برد نشد و با تساوی بدون گل برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد.

بازی نساجی و تراکتور ساعت 16:10 برگزار می شود.

سپاهان- آلومینیوم

شاگردان محرم نویدکیا در هفته دوم لیگ برتر باید در نقش جهان پذیرای آلومینیوم تازه وارد باشند. سپاهان در بازی اول خود برابر گل گهر مغلوب شد تا نویدکیا شروع خوبی در لیگ نداشته باشد. در آن سو آلومینیوم همراه با خطیبی برابر نساجی شکست خورد و حواشی زیادی پیرامون این تیم اراکی به وجود آمد. سپاهان در این بازی تلاش می کند اولین برد خود را در لیگ به دست آورد و مهمانش را با شکست بدرقه کند.

این بازی ساعت 16:20 در نقش جهان آغاز می شود.

نفت مسجد سلیمان - سایپا

شاگردان مجتبی حسینی و ابراهیم صادقی  که در هفته نخست لیگ موفق شدند برابر تیم های تراکتور و پرسپولیس به تساوی بدون گل برسند در هفته دوم باید رودر روی یکدیگر قرار بگیرند. سایپا بازی خوبی برابر پرسپولیس انجام داد؛ البته نفتی ها هم در تبریز با متوقف کردن تراکتور کار بزرگی انجام دادند.

این دو تیم آخرین بازی روز نخست هفته دوم لیگ برتر را از ساعت 16:35 آغاز می کنند.

جمعه 30 آبان

مس رفسنجان - گل گهر

مس تازه وارد با وجود اینکه در هفته ابتدایی برابر استقلال با دو گل شکست خورد اما بازی قابل قبولی را به عنوان یک تیم بدون تجربه لیگ برتر انجام داد. در آن سو شاگردان امیرقلعه نویی در سیرجان سپاهان را از پیش رو برداشتند تا یکی از بهترین نتایج هفته اول را به نام خود ثبت کنند. با توجه به کیفیت فنی دو تیم به نظر می رسد بازی جذابی در داربی کرمان شکل بگیرد.

بازی دو تیم ساعت 16:10 جمعه برگزار می شود.

ماشین سازی- ذوب آهن

شاگردان بیاتلو در ماشین سازی در هفته اول در مشهد با سه گل مغلوب شهرخودرو شدند و حالا در تبریز میزبان ذوب آهن هستند. شاگردان رحمان رضایی در ذوب آهن هفته اول برابر فولاد به تساوی رسیدند؛ بازی که حواشی زیادی داشت و سرمربی تیم اصفهانی ادعاهای عجیبی علیه داور مسابقه مطرح کرد.

دیدار دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن ساعت 16:35 دقیقه برگزار می شود.

فولاد - استقلال

قطعا یکی از جذاب ترین بازی های هفته دوم دیدار فولاد و استقلال است که در اهواز برگزار می شود. شاگردان جواد نکونام که در هفته اول برابر ذوب آهن 2-2 متوقف شدند در خانه از شاگردان فکری پذیرایی می کنند و می خواهند اولین برد فصل را کسب کنند. در آن سو استقلال که می تواند از بازیکنان جدید خود در این بازی استفاده کند در تلاش است دومین برد فصلش را هم در بازی دوم به دست آورد تا هوادارانش را به کسب یک نتیجه خوب در پایان فصل امیدوار کند.

بازی فولاد و استقلال از ساعت 16:40 آغاز می شود.

شنبه یک آذر

پیکان - شهرخودرو

تیم فوتبال پیکان نیز که در بازی معوقه هفته اول خود مغلوب صنعت نفت آبادان شد باید به مصاف شاگردان مهدی رحمتی برود. برخلاف پیکان، شهرخودرو در بازی ابتدایی خود دست پر از زمین مسابقه خارج شد و با سه گل ماشین سازی را از پیش رو برداشت.

اولین بازی روز پایانی هفته سوم لیگ برتر ساعت 16:20 برگزار می شود.

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان

شاگردان یحیی گل محمدی که برخلاف سال های پیش نتوانستند در هفته اول لیگ برنده از زمین مسابقه خارج شوند در ورزشگاه آزادی باید به مصاف شاگردان سیروس پورموسوی بروند. آبادانی های در بازی هفته اول که سه شنبه برگزار شد به پیروزی رسیدند و حالا باید در خانه مدافع عنوان قهرمانی بازی کنند.

دیدار دو تیم ساعت 16:20 دقیقه برگزار می شود اما با توجه به محدودیت های کرونایی این امکان وجود دارد که ساعت بازی تغییر کند.

54545

برنامه هفته دوم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی     تراکتور سه شنبه 20 آبان 16:10
سپاهان     آلومینیوم سه شنبه 20 آبان 16:20
نفت مسجدسلیمان     سایپا سه شنبه 20 آبان 16:35
مس     گل گهر سه شنبه 20 آبان 16:10
ماشین سازی     ذوب آهن سه شنبه 20 آبان 16:35
فولاد     استقلال سه شنبه 20 آبان 16:40
پیکان     شهرخودرو سه شنبه 20 آبان 16:20
پرسپولیس     صنعت نفت سه شنبه 20 آبان 16:20

 

نتایج هفته اول لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
سایپا 0 0 پرسپولیس جمعه 16 آبان 16:30
ذوب آهن 2 2 فولاد خوزستان جمعه 16 آبان 16:30
آلومینیوم 0 3 نساجی جمعه 16 آبان 16:40
تراکتور 0 0 نفت مسجد سلیمان جمعه 16 آبان 16:45
شهرخودرو 3 0 ماشین سازی شنبه 17 آبان 15:50
گل گهر 3 1 سپاهان شنبه 17 آبان 16:20
استقلال 2 0 مس رفسنجان شنبه 17 آبان 16:30
صنعت نفت آبادان 2 1 پیکان سه شنبه 27 آبان 16:40

دیدگاه تان را بنویسید