غلامرضا مازندرانی در گفت وگو با جی پلاس؛

سرمربی تیم ملی کبدی: نه برنامه داریم و نه قرارداد اما فدراسیون ناراحت نیست!/چرا از جیب ما برای خوشحالی بدنساز خرج می کنند؟

سرمربی تیم ملی کبدی مردان گفت: با توجه به شرایط موجود همه چیز تعطیل است اما فدراسیون کبدی انگار از این وضعیت ناراحت نیست و بدون برنامه و قرارداد و دریافتی کار می کنیم!

لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، با انتقاد از شرایط موجود در این رشته اظهار کرد : در حال حاضر به خاطر شرایط موجود همه چیز تعطیل شده و منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد اما به نظر می‌رسد فدراسیون از این وضعیت چندان ناراحت نیست. اکنون بهترین موقعیت است که کمیته آموزش فعالیت‌هایش را بیشتر کند و به کارها سروسامان بدهد. دو سال از بازی‌های آسیایی گذشته اما نه برنامه، نه قراردادی و نه دریافتی‌ داریم. اکنون هم که فدراسیون تماس گرفته در حد حال واحوال بوده و اینکه برنامه ‌داریم و در آینده درموردش صحبت کنیم. بعد از بازی‌های آسیایی 2018 چندین بار صحبتش شد که قرارداد امضا کنیم اما در عمل اتفاق نیفتاد. برای بازیکنان هم هیچ برنامه و اردویی در این دو سال اجرا نشده است.

او افزود: من به شخصه از این ماجرا ناراحت نیستم و تمرکزم روی کارهای خودم هست. وقتی ذهنمان درگیر باشد نمی‌توانیم به کارهای خودمان برسیم. فقط از این ناراحتم که زحماتی کشیده می‌شود، چارچوبی درست می‌شود و دو سال رهایش می‌کنند و بعد می‌خواهند بدون زیرساخت و برنامه ریزی همان نتایج گذشته را کسب کنیم.

مازندرانی با اشاره به پاداش قهرمانی بازی‌های آسیایی گفت: اولین سالی بود که به مربیان هم برابر با بازیکنان پاداش داده شد. البته مبلغی از پاداش سرمربی و مربی را برداشتند و مقداری هم فدراسیون به این مبلغ اضافه کرد و به بدنساز تیم پرداخت شد. من از خوشحالی مربی بدنساز ناراحت نیستم اما چرا از جیب ما خرج می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کبدی ایران درادامه تصریح کرد: با تمام این مسائل نکته‌های مثبتی هم وجود دارد از جمله مسابقات جام جهانی جوانان که موجب شناخت استعدادهای جدید شد. البته سطح این بازیکنان نیاز به ارتقا دارد و باید تحت نظارت قرار بگیرند. از طرفی افزایش بازیکنان ایران در پرو کبدی که قبلا 7-6نفر بودند وهمین تعداد به این نفرات اضافه شده است  را می‌توان از اتفاقات خوب نام برد.

غلامرضا مازندرانی در پایان گفت: ما طرح‌ها و برنامه‌هایمان را ارائه داده‌ایم که چه می‌خواهیم و به چه امکاناتی نیازداریم. باید برنامه درازمدت بگذارند که بعد از دو سال متوجه نشویم فراموش شده‌ایم تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی2022 از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید