جی پلاس ؛ داستان های جهان ورزش

پایان عجیب ترین بازی جهان فوتبال با 149 گل به خودی!

عجیب ترین بازی جهان فوتبال در لیگ ماداگاسکار برگزار شد که یک تیم در طول 90 دقیقه 149 گل روانه دروازه خودی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، یکی از عجیب ترین بازی های تاریخ فوتبال در اکتبر 2002 در کشور ماداگاسکار برگزار شد و رکورد بیشترین گل زده و البته گل به خودی در یک بازی فوتبال را به نام خود ثبت کرد.

در 31 اکتبر 2003 دو تیم "آس آدِما" و "سو ایمیرنه" در آنتاناناریوو پایتخت ماداگاسکار به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه ای حاصل شد که تمام رسانه های جهان از آن نوشتند. در این بازی تیم آدِما که همان سال قهرمان شد با نتیجه 149 بر صفر برابر حریف به برتری رسید تا پرگل ترین بازی فوتبال شکل بگیرد. 

اما همه چیز به این نتیجه ختم نشد و این موضوع وقتی عجیب تر می شود که بدانیم تمام گل های این مسابقه گل به خودی بود و تیم آدِما هیچ زحمتی برای بردن این بازی نکشید و هیچ گلی هم توسط بازیکنان این تیم به ثمر نرسید!

علت رقم خوردن این نتیجه چه بود؟

در بازی گذشته دو تیم در مرحله پلی آف داوری مسابقه به ضرر ایمیرنه رقم خورد و در حالی که با نتیجه 2 بر یک برنده بازی بودند؛ داور با اعلام ضربه پنالتی در آخرین ثانیه ها باعث شد آدما گل تساوی را به ثمر برساند. همین موضوع باعث شد تیم حریف در این بازی تصمیم به اعتراض بگیرد و اتفاقا این اعتراض هم به عجیب ترین شکل ممکن صورت گرفت. بازیکنان برای 149 بار به دروازه خودی گل زدند تا این گونه به اتفاقات تقابل گذشته دو تیم معترض شوند.

بعد از این بازی "زاکا بی" مربی و چهار بازیکن تیم ایمیرنه از سوی مقامات فوتبال ماداگاسکار محروم شدند. مدافع این تیم "مامی سوآ" که کاپیتان تیم ملی ماداگاسکار هم بود به همراه "مانیترانیرینا"، "نیکولاس راکوتوآریمانانا" و "دومینیک راکوتوناندراسانا" دروازه بان ایمیرنه جریمه شدند.

 

جی پلاس ؛ داستان های جهان ورزش/ خودکشی اشتباهی یک هوادار در فینال لیگ قهرمانان اروپا!

دیدگاه تان را بنویسید