گزارش جی پلاس از نتیجه مشکل سامانه بلیت فروشی

بازارسیاه بلیت داربی 91 در سایت دیوار! +عکس

با وجود اینکه هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال برای خرید بلیت مسابقه روز پنج شنبه دچار مشکل هستند اما در یکی از سایت های غیر رسمیِ بلیت فروشی، بلیت های این بازی به فروش می رسد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، زمانی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کردند بلیت فروشی بازی های لیگ کاملا اینترنتی می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری هواداران برای دریافت بلیت مسابقات نیست، کمتر کسی بود که باور کند از این پس تماشاگران مشکلی برای تهیه بلیت نخواهند داشت!

از همان ابتدا سایت رسمی بلیت فروشی لیگ که اتفاقا در انحصار یک شرکت خاص هم هست به مشکل خورد اما کماکان ضعف بزرگ برطرف نشده است. در آستانه داربی 91 پرسپولیس و استقلال ، هواداران دو تیم برای خرید بلیت این مسابقه دچار مشکل شده اند و بسیاری پول بلیت را هم پرداخت کرده اند اما هیچ بلیتی به نام آن ها صادر نشده است.

درحالی که دو تیم هم نسبت به شرایط اعتراض دارند اما هنوز این مشکل حل نشده است. در تمام مراحل خرید بلیت در سامانه، هواداران به مشکل می خورند و حالا مشخص نیست افرادی که پول پرداخت کردند و هیچ بلیتی به دستشان نرسیده، باید چه اقدامی انجام بدهند. چرا که تمام خطوط پشتیابی سایت بلیت فروشی نیز مشغول است و اصلا هیچ گونه پاسخگویی در کار نیست! خبرنگار جی پلاس هم تلاش زیادی برای تماس با شماره های پشتیبانی کرد اما به نتیجه ای نرسید.

همین ضعف باعث شده از همان ساعات اولیه بلیت فروشی، بلیت های این مسابقه در برخی سایت  ها به مانند دیوار به فروش برسد و در واقع به جای جلوی ورزشگاه این بار بازارسیاه مجازی به راه بیفتد. البته اگر سامانه درست عمل می کرد همه تماشاگران به راحتی بلیت را تهیه می کردند و راه برای سودجویان باز نمی شد. در گذشته بازار سیاه روز بازی به راه می افتاد اما حالا با این کم کاری حتی از 72 ساعت قبل از مسابقه هم این شرایط ایجاد شده است.

با وضعیت فعلی می توان گفت شرایط برای تماشاگران تفاوتی نکرده است و آن ها به جای ایستادن در صف های طولانی خرید بلیت باید پای سایت حرص بخورند و گاهی هم پول پرداخت کنند اما بلیت برای آن ها صادر نشود. این در حالی است که بسیاری به راحتی بلیت خریده اند و آن را در سایت ها می فروشند. مشخص نیست این افراد چطور به راحتی با کارت ملی اقدام به فروش این بلیت ها می کنند؟ و نکته جالب تر اینکه برخی وعده این را می دهند که بلیت را برای هوادار تهیه می کنند! این افراد به راحتی بلیت ها را با قیمت های بسیار بالاتر از حد می فروشند و اتفاقا نظارتی هم براین موضوع نیست.

شاید برخی از هواداران توانسته باشند از هفت خوان رستم عبور کنند و بلیت مسابقه به نام آن ها هم صادر شود اما هیچ کس نمی تواند مطمئن باشد که روز مسابقه می تواند وارد ورزشگاه شود و روی صندلی که خریداری کرده بنشیند! بسیاری از تماشاگران با داشتن بلیت روز مسابقه هم نمی توانند وارد ورزشگاه شوند.

بسیاری از این مشکلات سال هاست وجود دارد و با اینترنتی شدن بلیت فروشی فقط نوع آن تغییر کرده است. اگر مشکلات سایت بلیت فروشی وجود نداشت دیگر هیچ سودجویی 72 ساعت یا 48 ساعت قبل از مسابقه بلیت را با قیمت 250 هزار تومان نمی فروخت!

23232323

photo_2020-02-04_23-23-57

photo_2020-02-04_23-23-54

photo_2020-02-04_23-23-51

photo_2020-02-04_23-23-49

دیدگاه تان را بنویسید