کالدرون: نگران محرومیت نیستم/ از اعتبار فوتبال ایران دفاع می کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جریمه‌های زیادی برای تیم ما در نظر گرفته شده که ناعادلانه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز در خصوص شکایت باشگاه استقلال از وی به دلیل مصاحبه اخیرش اظهار داشت: من درباره استقلال صحبت نکردم. چیزی که من گفتم، این بود که چه ببریم و چه ببازیم، باید در شرایط ورزشی رقم بخورد. جریمه‌های زیادی برای تیم ما در نظر گرفته شده که ناعادلانه بوده است.

* بازی با پارس باعث شد بگویم نگران فوتبال ایران هستم

وی افزود: من گفتم چه ببریم چه ببازیم می‌خواهم این نتیجه داخل زمین رخ بدهد، اینکه که شما اسمش را بردید (استقلال) به آنها مربوط نمی‌شود. یک موضوع دیگر هم هست، اینکه آنچه من در بازی پارس جنوبی دیدم باعث شد که بگویم نگران فوتبال ایران هستم. من تمام توانم را می‌گذارم که تیمم موفق شود. تمام تلاشم این است که تیمم بهتر شود و به فوتبال ایران کمک کنم. در فوتبال چنین اشتباهاتی وجود دارد. اشتباهات مربیان، بازیکنان و داوران. 45 روز در بالاترین سطح فوتبال بوده‌ام و همیشه اینطور بوده است، اما اتفاقی که در پارس جنوبی جم رخ داد به نظرم اشتباه نبود. بازیکن دو متر عقب‌تر از آفساید ضربه می‌زند، او آفساید نبوده است و  همه دیدیم که نخواستند گلشان را اعلام کنند.

* به خاطر داوری ایران هم شده باید با تصمیم هایی مثل بازی با پارس مخالفت شود

کالدرون اضافه کرد: در صحنه پنالتی هم داور در یک متری صحنه بود که نخواست آن پنالتی را اعلام کند. ایران داوران خوبی در سطح جهان دارد و به خاطر داوری ایران هم که شده، بهتر است که با چنین تصمیم‌هایی مخالفت شود. این تصمیم‌ها به فیفا می‌رسند و در کشورهای دیگر دیده می‌شوند. در واقع من به تیم دیگری کاری ندارم و نگران فوتبال ایران هستم. امیدوارم شما هم تلاش کنید تا این اتفاق بیفتد و با این اتفاقات مخالفت کنید. 

* نگران محرومیت نیستم از بازی جوانمردانه دفاع می کنم

وی در پاسخ به این سؤال که نگران محرومیت بابت اظهاراتش نیست، افزود: دو صحنه کاملاً واضح گرفته نشده است و من در 45 سالی که در فوتبال هستم تا به حال چنین صحنه‌ای ندیده‌ام. من از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کنم و نگران این موضوع نیستم، چرا که از بازی جوانمردانه‌ای دفاع می‌کنم و نگران محرومیت نیستم. 

* واکنش به نیمکت نشینی سید جلال و شجاع

کالدرون در خصوص بیرون بودن شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی از ترکیب پرسپولیس افزود: ما تیم خیلی خوبی داریم و همیشه گفته‌ام که این شانس را دارم که با چنین بازیکنانی کار کنم. از ابتدا خیلی واضح و روشن در این خصوص با بازیکنان صحبت کردم. در بازی اول کنعانی‌زادگان که ملی‌پوش بود روی نیمکت نشست و بازیکنان خوب دیگری هم داریم که شاید روی نیمکت بنشینند، اما درنهایت خروجی کار برای ما مهم است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید