خبر عجیب برای وزنه برداری ایران/ رستمی و علی حسینی از المپیک حذف می شوند؟

بدون شک این خبری بد برای وزنه‌برداری ایران در کمتر از 9 ماه تا رقابت‌های المپیک است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  از آنجایی که رقابت های انتخابی سوئیس آخرین رقابت گزینشی وزنه برداری در شش ماهه دوم سال 2019 است،نام کیانوش رستمی و سعید علی حسینی در بازه زمانی مشخص به فدراسیون جهانی ارسال نشده و این دو ورزشکار شانس حضور در این رقابت را از دست داده اند.

با توجه به این که سعید و کیانوش حتما باید در یک مسابقه گزینشی دیگر در شش ماه دوم سال 2019 شرکت کنند غیبت آنها درانتخابی سوئیس به منزله از دست رفتن شانس حضور در المپیک خواهد بود.

وزنه برداران همه کشورها برای حضور در المپیک باید در هر بازه زمانی شش ماهه در یک مسابقه انتخابی شرکت کنند که کیانوش رستمی به دلیل اوت شدن در رقابت های جهانی و سعید علی حسینی هم به دلیل غیبت دراین رقابت ها امتیاز هیچ یک از رقابت های گزینشی در این شش ماه را کسب نکرده اند.

گفته می شود فدراسیون جهانی وزنه برداری در پاسخ به ایمیل ارسال شده توسط این دو وزنه بردار مخالفت خود برای حضور آنها در رقابت انتخابی سوئیس( به دلیل پایان زمان مقرر برای ارسال اسامی)را اعلام کرده است.

سهراب مرادی تنها ورزشکاری است که اقدامات لازم برای حضور او در گزینشی سوئیس از سوی فدراسیون صورت پذیرفته و مجوز حضور در این رقابت ها را دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید