گزارش جی پلاس/

سندی برکم کاری عجیب فدراسیون والیبال در میزبانی قهرمانی آسیا + عکس

در حالی که گفته می شود در پروتکل برگزاری رقابت های والیبال قهرمانی آسیا پخش سرود ملی کشورها وجود ندارد اما به نظر می رسد این مسابقه ها باید براساس قانون FIVB انجام شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بیستمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی آسیا از روز جمعه 22 شهریور به میزبان تهران آغاز شد اما به نظر نمی رسد میزبانی مسابقات از سطح خوبی برخوردار باشد.

صرف نظر از عدم اطلاع رسانی عمومی درخصوص برگزاری رقابت ها در ایران و خالی بودن سالن، از روز نخست این مسابقات، رسانه ها با یک اتفاق عجیب رو به رو شدند.

در هیچ یک از بازی ها سرود ملی کشورها پیش از آغاز مسابقه خوانده نمی شود و روابط عمومی فدراسیون نیز به نقل از ناظر رقابت ها به رسانه ها اعلام کرد که خواندن سرود ملی کشورها در پروتکل برگزاری مسابقات نیست! این ادعا در حالی مطرح می شود که در قوانین برگزاری این دوره از رقابت ها آمده که مسابقات باید براساس قوانین FIVB و همانند تمام رقابت های رسمی زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار شود.

 

q12

اما این تمام ماجرا نیست و حتی ایران نشست خبری بعد از بازی ها که معمولا با حضور سرمربی و کاپیتان ها برگزار می شود را هم پشت گوش انداخته و انگار فراموش کرده است. بعد از پایان مسابقه های ایران سرمربی تیم ملی و یک یا دو ملی پوش در کنار دیوار که به اصطلاح میکسدزون گفته می شود اما خیلی هم شبیه آن نیست، می ایستند و خبرنگاران با آن ها مصاحبه می کنند.

این در حالی است براساس قوانین رقابت های والیبال قهرمانی آسیا سرمربیان، کاپیتان ها و بازیکنانی که رسانه ها درخواست می دهند باید در کنفرانس مطبوعاتی حاضر باشند.  قطعا همه با شیوه و طریقه برگزاری یک نشست خبری آشنا هستند و می دانند آن چه که فدراسیون بعد از مسابقه ایران برگزار می شود نامش نشست خبری نیست.

1

ضمن اینکه نه سرمربی حریف ایران و نه بازیکنی از تیم مقابل تاکنون پاسخگوی رسانه ها نبودند؛ درواقع مسئول روابط عمومی که به نظر می رسد برگزاری نشست را فراموش کرده، هیچ درخواستی برای برگزاری نشست نداده است.

خبرنگاران نیز به ناچار مجبورند با این بی برنامگی و عدم مدیریت صحیح کنار بیایند. با این حال مشخص نیست که اگر فدراسیون نمی تواند ابتدایی ترین کار برای برگزاری یک مسابقه را انجام بدهد چرا میزبانی را برعهده گرفته است.

قوانین و شرایط برگزاری رقابت های والیبال قهرمانی 2019 آسیا در این لینک قابل مشاهده است. صفحه 7 این فایل درخصوص این مسائل اشاره کرده است.

البته عدم اعلام آمار بازی و بازیکنان به رسانه ها از دیگر مشکلات موجود است و در حالی که در رقابت های زیرنظر FIVB به صورت زنده تمام آمار روی سایت قرار می گیرد اما در بازی های قهرمانی آسیا حتی بعد از بازی هم آماری در اختیار رسانه ها قرار نمی گیرد!

 

 

 

غفور: تمام فکرمان صعود به المپیک است

عبادی پور: قطر می توانست بهتر باشد/می خواهیم صدرنشین باشیم

مشخص شدن 6 تیم والیبال انتخابی المپیک

کولاکوویچ: بازی برابر استرالیا مهم است/شانس المپیکی شدن داریم

قطر، بی خطر برای تیم ملی والیبال ایران/ دومین پیروزی شاگردان کولاکوویچ و صعود به انتخابی المپیک +عکس و فیلم

صندلی های خالی آزادی و بی تدبیری فدراسیون والیبال/ جایگاه بانوان بازهم خالی است +عکس و فیلم

گزارش جی پلاس از حواشی دیدار ایران و سریلانکا/ خبری از نشست و سرود ملی نیست!+عکس و فیلم

بی دردسر مثل سریلانکا/ پیروزی آسان ایران با ذخیره ها در اولین گام+عکس و فیلم

گزارش جی پلاس از حواشی دیدار ایران و سریلانکا +عکس و فیلم

برنامه و نتایج کامل رقابت های والیبال قهرمانی آسیا 2019 ایران +جدول

چیریچ در گفت وگوی اختصاصی با جی پلاس: والیبال ایران قهرمان آسیا می شود

سالن ۱۲ هزارنفری آزادی یک روز قبل از آغاز والیبال قهرمانی آسیا+ عکس و فیلم

برنامه و نتایج کامل رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو +جدول

تیم ملی والیبال ایران چگونه سهمیه المپیک می گیرد؟

برنامه و نتایج کامل لیگ ملت های والیبال 2019 +جدول

 

دیدگاه تان را بنویسید