گفت و گوی جی پلاس با مهران حاتمی؛

کارشناس بسکتبال: ایران برابر تیم ضعیفی شکست نخورد/ محکوم به برد تونس هستیم

کارشناس بسکتبال گفت: پورتوریکو بازی خوبی برابر ایران انجام داد و آن ها تیم شانزدهم دنیا هستند و ما نباید فکر کنیم که ایران برابر تیم ضعیفی شکست خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۹ چین که حکم انتخابی المپیک را هم دارد به مصاف پورتوریکو رفت و در حالی که اختلاف امتیاز زیادی با این تیم داشت در ثانیه های پایانی مغلوب شد.

 

مهران حاتمی کارشناس و مربی بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درخصوص شکست تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی جام جهانی برابر پورتوریکو اظهار کرد: بازیکنان در این بازی تلاش زیادی انجام دادند و هیچ کم کاری در تیم شاهد نبودیم. باید این بازی را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را روی دیدار بعد برابر تونس بگذاریم. ما محکوم به شکست تونس هستیم تا امیدهایمان حفظ شود. 

او درباره علت شکست ایران در بازی که اختلاف امتیاز دو رقمی ایجاد کرده بود، گفت: در نیمه دوم پورتوریکو دفاع عالی داشت و کار برای ما سخت شد. ملی پوشان ایران هم اشتباهات زیادی داشتند  و باعث شد در اواخر بازی همه چیز از دست برود.

حاتمی در ادامه گفت: بازی تمام شده و اگر و کاش ها را باید کنار بگذاریم. با این حال به نظرم ما شانس پیروزی هم داشتیم اما این اتفاق رخ نداد.

کارشناس بسکتبال با بیان اینکه پورتوریکو تیم ضعیفی در دنیا نیست، گفت: حریف روز اول ایران تیم شانزدهم دنیاست و به نظرم آن ها عملکرد فوق العاده ای داشتند و با تجربه فراوانی در زمین حاضر شدند. ما نباید تصور کنیم ایران برابر تیم کوچکی شکست خورده است.

او درباره بازی دوم ایران برابر تونس گفت: به نظرم مهم ترین چیزی که باید در بازی تونس داشته باشیم روحیه است. ما نباید این تیم را دست کم بگیریم و بدانیم که تمام تیم ها برای کسب نتیجه خوب به رقابت ها می آیند.

حاتمی هم چنین درباره دیدار پایانی ایران در مرحله اول برابر اسپانیا اظهار کرد: اسپانیا اصلا نیاز به معرفی ندارد چرا که آن ها از بهترین های جهان هستند و کار هرتیمی برابرشان سخت است و ما باید در این دیدار تلاش کنیم خوب بازی کنیم چرا که واقعا توقع برد این تیم از ایران وجود ندارد.

او در پایان درباره شانس کسب سهمیه المپیک برای ایران با توجه به شکست برابر پورتوریکو گفت: کار سخت شده است اما باید امیدوار ماند.

شاهین طبع:هنوز شانس صعود داریم

حامد حدادی: باید این بازی را فراموش کنیم/باخت در ۴۰ ثانیه پایانی بسیار تلخ بود

باخت در آستانه پیروزی!/ شکست بسکتبالیست های ایران برابر پورتوریکو در ثانیه های پایانی+ عکس و فیلم

کارشناس بسکتبال: بازی با پورتوریکو نقطه پرش ما خواهد بود/ اولین بازی همیشه سخت است

آغاز ماراتن المپیکی شدن در جام جهانی/ رقابت بسکتبال ایران درچین برای رسیدن به توکیو +معرفی تیم ها و برنامه

کارشناس بسکتبال: شانس موفقیت تیم ملی در جام جهانی زیاد است/ باید به همه حریفان جدی نگاه کنیم

کارشناس بسکتبال: شانس المپیکی شدن ایران بیشتر از چین است/ می توانیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم

برنامه و نتایج کامل رقابت های بسکتبال جام جهانی 2019 چین +جدول

کارشناس بسکتبال: ما به اندازه رقبا کار نکردیم/ جای ارسلان در تیم ملی خالی است

 

 

دیدگاه تان را بنویسید