گفت وگوی جی پلاس با شهلا بهروزی راد؛

بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران:در توکیو کار خارق العاده ای می کنم/معلول بودن محدودیت نیست

بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران گفت:با توجه به اینکه مدال قهرمانی جهان را هم به دست آوردم انگیزه ام چندبرابر شده است. انگیزه ام زیاد شده تا در توکیو خودم را بهتر نشان بدهم و یک کار خارق العاده انجام بدهم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، "شهلا بهروزی راد" ملی پوش پاراکانو قایقرانی ایران در رقابت های جهانی آب های آرام سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کرد.  او در  KL3 بانوان با ثبت رکورد ۴۸.۹۶ ضمن کسب مدال برنز مسابقه های قهرمانی جهان به سهمیه پارالمپیک توکیو نیز رسید.

شهلا بهروزی راد در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره رقابت های قهرمانی جهان اظهار کرد: قطعا رقابت های قهرمانی جهان یکی از سخت ترین مسابقه ها است و تیم ها با تمام توان می آیند. به خصوص که این رقابت ها کسب سهمیه پارالمپیک و المپیک هم بود و تیم ها با تمام توان آمده بودند که سهمیه بگیرند و خوشبختانه من توانستم سربلند بیرون بیایم.

بهروزی راد در ادامه صحبت های خود درخصوص فینال رقابت ها نیز گفت: فینال رقابت ها خیلی سخت بود چرا که تمام بهترین های دنیا حاضر بودند و شاهد رقابت نزدیک و تنگاتنگی بودیم. خداراشکر توانستم جزو سه نفر اول باشم و رقابت خوبی با قایقرانانی داشته باشم که سابقه کسب مدال المپیک هم دارند.

او درباره کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو به همراه مدال برنز جهان گفت: یکی از بزرگ ترین آرزوهایم و یکی از مهم ترین هدف هایم این بود که بتوانم کسب سهمیه ای همراه با مدال داشته باشم. خوشبختانه توانستم با تلاش و با حمایت مربی این هدف را محقق کنم.

 

شهلا بهروزی راد

 

ملی پوش پاراکانو ایران گفت: با توجه به اینکه مدال قهرمانی جهان را هم به دست آوردم انگیزه ام چندبرابر شده است. انگیزه ام زیاد شده تا در توکیو خودم را بهتر نشان بدهم و یک کار خارق العاده انجام بدهم.

او با بیان اینکه کسب سهمیه به تنهایی راضی کننده نیست، گفت: همان طور که گفتم در قهرمانی جهان هم سهمیه را به همراه مدال می خواستم و این کار را هم کردم. الان متوجه شدم که می توانم در پارالمپیک مدال بگیرم و برای این اتفاق دوچندان تلاش می کنم.

او در خصوص امکاناتی که در اختیار دارد نیز گفت: خوشبختانه به لحاظ تجهیزات مشکلی ندارم و شرایط برایم مهیاست و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. خوشبختانه فدراسیون فعلی به نسبت فدراسیون گذشته توجه و حمایت بیشتری نسبت به من انجام می دهد. در فدراسیون قبل حمایت کم بود اما از زمانی که آقای سهرابیان آمده است خیلی خوب من را حمایت می کند.

بهروزی راد با بیان اینکه او ثابت کرده معلولان هیچ محدودیتی ندارند، گفت: با کسب سهمیه و مدال قهرمانی جهان توانستم ثابت کنم معلول بودن محدودیتی ایجاد نمی کند و دوست دارم مسئولان هم این نگاه را داشته باشند و بچه های پارالمپیک را بیشتر درک کنند و  با حمایت بیشتر بتوانیم در میادین بیشتر بدرخشیم.

او در ادامه درباره انتظارش از مسئولان گفت: همان طور که رقابت در بین المپیکی ها سخت است در بخش پارا هم همین گونه است. همه می جنگند و تلاش می کنند و ما هم این کار ها را می کنیم. ما تلاش می کنیم که نتیجه خوب بگیریم و فرقی بین ما نیست و انتظار این است که همان اندازه که ورزشکاران المپیکی را درک می کنند ما راهم درک کنند.

 

شهلا بهروزی راد

 

بهروزی راد در پایان صحبت های خود گفت: متاسفانه مدال و سهمیه گرفتن من با داغدار بودن آقای سهرابیان که دخترشان را ازدست دادند همراه شد. در این مدت تلاش کردم که اول پرچم ایران را بالا ببرم و بعد هم لبخند روی لب رییس فدراسیون بیاید. امیدوارم روح فرزندشان شاد باشد.این مدالم را به آقای صادقی کیا که از المپیک ریو تا به الان حامی و پشتیبان من هستند تقدیم می کنم؛ او زمانی از من حمایت کرد که هیچ یک از مسئولان من را نمی دیدیدند.

فیلم رقابت فینال شهلا بهروزی راد در قهرمانی جهان:

دیدگاه تان را بنویسید