جی پلاس/

پاسور تیم ملی والیبال روسیه: برای بازیکنان ایران فرق نمی کند در خانه بازی می کنند یا زمین حریف/ شکست ایران اصلا ساده نیست

پاسور تیم ملی والیبال روسیه گفت: برای بازیکنان ایران هیچ فرقی نمی کند که در خانه بازی می کنند یا در زمین حریف و غلبه بر آن ها سخت است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، الکساندر بوتکو پاسور تیم ملی والیبال روسیه درباره بازی امروز (یکشنبه) تیمش برابر ایران در رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو گفت: تیم ملی والیبال ایران مهم ترین و خطرناک‌ترین حریف ما برای صعود به المپیک است ما در خانه بازی می کنیم اما فکر نمی کنم برای بازیکنان ایران این موضوع مهم باشد. تا جایی که من این تیم را می‌شناسم برای آن ها فرقی ندارد که در زمین خود بازی می‌کنند یا در زمین حریف.

بوتکو درباره تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: بازیکنان ایران مدت زیادی است که کنار هم بازی می‌کنند و ترکیب شان خیلی وقت است که بدون تغییر مانده است. بازیکنان ایران تجربه زیادی دارند و در رقابت های زیادی بازی کردند. پیروزی برابر ایران و شکست دادن آن ها به هیچ وجه ساده نیست.

او در باره سرمربی جوان تیم ملی والیبال روسیه نیز گفت: من توماس ساملوو را از زمانی که در لیگ برتر روسیه بازی می‌کرد، می‌شناسم. او یکی از سخت‌کوش‌ترین بازیکنانی است که دیده‌ام. فکر می‌کنم که بازیکنان زیر نظر توماس خوشحال هستند و این مهم ترین موضوع است.

 

دیدگاه تان را بنویسید