رقابت های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

پیمان اکبری: جنگ ما این‌جا با روسیه است/ بازی با کوبا یک تلنگر بود

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: جنگ ما این‌جا با روسیه است. روسیه تیم خوب و قدرتمندی است و ما نیز تیم خوبی است. اگر شرایط بدنی ما یاری کند و شرایط روحی مناسبی داشته باشیم، فکر می‌کنم یک بازی خیلی قشنگی خواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از برتری تیم ملی والیبال ایران برابر مکزیک در رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو اظهار کرد: در بازی مکزیک  انتظار برد داشتیم. مکزیک تیم بدی نیست اما در حد تیم‌های بزرگ دنیا نبود و این انتظار وجود داشت که برنده باشیم.

اکبری در خصوص بازی اول برابر کوبا نیز گفت: درباره بازی با کوبا، ما در دو ست اول تیم کوبا را دست کم گرفتیم. کوبا تیم بدی نیست اما در حدی نیست که ما را اذیت کند. ست اول خوب بازی کردند و ست دوم نیز خوب بودند اما شرایط کسب برد در ست دوم را داشتیم و چند مرحله شانس به ما رو کرد و با وجود این که می‌توانستیم برنده باشیم، دو ست را واگذار کردیم. این اتفاق برای ما یک تلنگر بود و ما ست سوم و چهارم را با اختلاف خوب بردیم و در ست پنجم نیز 15 بر 10 پیروز شدیم و می‌توانستیم 3 بر یک برنده باشیم. خدا را شکر می‌کنیم که برنده بودیم.

مربی تیم ملی والیبال ایران درباره بازی روز یکشنبه ایران و روسیه برای صعود به المپیک گفت: جنگ ما این‌جا با روسیه است. روسیه تیم خوب و قدرتمندی است و ما نیز تیم خوبی هستیم. اگر شرایط بدنی ما یاری کند و شرایط روحی مناسبی داشته باشیم، فکر می‌کنم بازی خیلی قشنگی خواهیم داشت. نه ما و نه روسیه، از پیش برنده یا بازنده نیستیم زیرا تیم ما همیشه در طول چند سال گذشته، در روسیه با این تیم خوب بازی کرده است. مطمئن هستم یک بازی خوب با روسیه خواهیم داشت و باید صبر کنیم ببینیم چه شرایطی رقم خواهد خورد.

او درباره ترکیب تیم ملی والیبال روسیه و اضافه شدن بازیکنانی نظیر موزرسکی و میخاییلوف تصریح کرد: اولین برنامه ما این است که به تیم خودمان و سپس به تیم روسیه فکر می‌کنیم. ما اگر در سرویس و دریافت مشکل نداشته باشیم، می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. اگر سرویس های خوبی بزنیم، دریافت آن‌ها به مشکل برمی‌خورد و به دنبال پاس بلند می‌روند و تیم ما توپ های بلند را بهتر مهار می‌کند.

اکبری در پایان گفت: موضوع دوم نیز درخصوص دریافت های تیم خودمان است. اگر دریافت ما به پاسور برسد، معروف به اندازه‌ای باهوش است که اسپکرهای ما را در شرایط ایده‌آل قرار می‌دهد. او می‌تواند اسپکرهای ما را در وضعیت تک‌دفاع یا دو دفاع ناقص قرار دهد. روسیه نیز این موضوع را می‌داند و البته آن‌ها نیز از نظر دفاعی خوب هستند. ما اول می‌خواهیم سرویس خوب بزنیم و دریافت خوب برسانیم. روس‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و ما تلاش می‌کنیم از نقاط ضعف آن‌ها استفاده کنیم و نقاط قوت آن‌ها را با مشکل رو به رو کنیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید