گفت و گوی جی پلاس با علی اصغر مجرد

ملی پوش جوان والیبال ایران: در روسیه بدون شانس نیستیم / می خواهیم با سهمیه المپیک از سن پترزبورگ برگردیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال گفت: با انگیزه فراوان در انتخابی المپیک 2020 توکیو حاضر می شویم و می خواهیم در اولین رقابت انتخابی سهمیه بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی والیبال ایران در اولین مرحله انتخابی المپیک 2020 در سن پترزبورگ به مصاف روسیه، مکزیک و کوبا می رود.

علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم ملی والیبال که در لیست نفرات حاضر در رقابت های والیبال انتخابی المپیک قرار گرفته است در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، اظهار کرد: قرار گرفتن در میان بازیکنان تیم ملی برای این رقابت ها افتخار بزرگی برای من است. بارها گفتم که تمام هدفم کمک به تیم ملی است و خوشحالم که کادرفنی به عنوان یک جوان به من اعتماد کرد و در این رقابت های مهم از من استفاده می کند. ما به مانند یک سرباز هستیم و وظیفه مان کمک به تیم ملی است.

مجرد درباره مرحله نخست بازی های انتخابی المپیک 2020 در روسیه گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد اما برگزاری رقابت ها در روسیه کار را دشوار کرده است. با این حال همه بازیکنان تلاش خود را انجام می دهند که با موفقیت از روسیه برگردیم. اصلا این طور نیست که بگویید ما این رقابت ها را جدی نمی گیریم و برای انتخابی قاره ها برنامه ریزی می کنیم.

ملی پوش جوان والیبال ایران خاطرنشان کرد: در روسیه بدون شانس نیستیم و یک بار در لیگ ملت ها این تیم را شکست دادیم. در سال های قبل و در رقابت های مهم هم این تیم را از پیش رو برداشتیم. همه این ها نشان می دهد که ما برابر روسیه می توانیم پیروز باشیم.

او درباره استفاده کولاکوویچ از بازیکنان جوان به خبرنگار جی پلاس، گفت: سرمربی تیم ملی تصمیم گیرنده نهایی در خصوص هراتفاقی است و بازیکنان باید به نظر او احترام بگذارند. من هم به این موضوع اعتقاد دارم و هر زمانی که مربی صلاح بداند در تیم ملی بازی می کنم و تلاش می کنم بهترین عملکردم را هم داشته باشم. زمانی هم که روی نیمکت باشم سعی می کنم به گونه ای دیگر کنار تیم باشم و کمک کنم.

مجرد در پایان صحبت های خود گفت: ما با انگیزه فراوان در انتخابی المپیک توکیو حاضر می شویم و می خواهیم در اولین رقابت انتخابی سهمیه بگیریم. شاید در رقابت های قاره ای کار راحت تر باشد اما ما به روسیه فکر می کنیم.

 

برنامه و نتایج کامل رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو +جدول

روسیه در خانه زمین گیر می شود؟ / والیبال ایران در سن پترزبورگ به دنبال بلیت توکیو 2020

از لئون و کوبیاک تا موزرسکی و میخایلوف/ روسیه و لهستان واقعی در انتخابی المپیک 2020

دیدگاه تان را بنویسید