صحبت های جالب مصطفی دنیزلی درباره فضای مجازی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فعالیت بازیکنان در شبکه‌های مجازی را نمی‌پسندم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مصطفی دنیزلی اظهار کرد: فعالیت بازیکنان در شبکه‌های مجازی را نمی‌پسندم، اما در دنیا جوانان با تکنولوژی زندگی می‌کنند و باتوجه به جوان بودن بازیکنان، آنان نیز هر از گاهی در این فضا فعالیت دارند، اما در حد ممکن فعالیت‌شان را باید به حدأقل برسانند؛ به طوری که بخش بزرگی از زندگی را در شبکه‌های اجتماعی سپری نکرده و ذهن‌شان را آسوده کنند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی ذهن بازیکن را مشغول می‌کند، مطرح کرد: بازیکنان باید بی خیال اتفاقات فضای مجازی شوند، ما فقط باید تلاش کرده و کاری به حرف‌ها و موضوعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی نداشته باشیم.

دنیزلی با بیان اینکه هیچ‌گونه فعالیتی در فضای مجازی ندارم، توضیح داد: زمانی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را امتحان کردم و صدها هزار نفر صفحه من را تعقیب کردند که مشاور من توصیه کرد که این صفحه را ببندم. اکنون تنها در واتس آپ برای انتقال پیام فعال هستم و از تلفن هم برای صحبت کردن استفاده می‌کنم.

وی ادامه داد: البته شنیده‌ام حساب‌های کاربری جعلی با نام من در شبکه‌های اجتماعی فعال بوده که ربطی به من ندارد. منظورم این نبوده که بازیکنان به طور کامل از فضای مجازی دور شوند، اما بخش بزرگی از زندگی روزمره را در شبکه‌های اجتماعی سپری نکنند؛ چرا که تأثیر منفی دارد.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: زمان برگزاری تمرین و مسابقه نباید در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنیم و پیام‌های مورد نیاز را من، بازیکنان و مدیریت از طریق کانال باشگاه به صورت صدا، نوشتاری و تصویری به هواداران انتقال خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هواداران را در ورزشگاه خواهیم دید، اظهار کرد: پیش از این هواداران را در یکی از تمرینات دیده‌‌ایم؛ اما شرایط مسابقه متفاوت است؛ البته قبل از همه چیز باید ببینیم که چه زمانی مسابقات شروع می‌شود و در بازی نخست میزبان هستیم یا میهمان؟

دنیزلی با بیان اینکه هر روز در فوتبال با موضوع جدیدی آشنا می‌شویم، گفت: «من می‌دانم» جایی در فوتبال نداشته و امکان دارد هر روز از یک فرد باتجربه و یا جوان 15 ساله موضوع جدیدی یاد بگیریم، همچنین در فوتبال، فوق العاده وجود نداشته و تنها خیلی خوب و خیلی خیلی خوب وجود داشته که ما هم در این راستا حرکت خواهیم کرد و این برای ما کفایت می‌کند.

وی در خصوص شناختش از شهرهای ایران، گفت: به تمام شهرهایی که در لیگ ایران تیم دارند، رفته‌ام و حتی به چند شهر دیگر که تیم نداشتند هم سفر کردم؛ اما هنوز تبریز را نگشته‌ام و طی 20 روز گذشته تنها مسیر هتل تا باشگاه را طی ‌کردم؛ البته یکبار برای خوردن غذا به یک رستوران رفته‌ام و یکبار هم میهمان سرکنسول ترکیه در تبریز بوده‌ام، معتقدم زمان زیادی برای آشنایی با تبریز در پیش‌رو دارم.

دیدگاه تان را بنویسید