گزارش جی پلاس

اعلام بهترین های لیگ ملت های والیبال/ معروف بهترین پاسور؛ غفور برترین مهاجم

در پایان مرحله اول لیگ ملت ها برترین های هربخش معرفی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در پایان پنج هفته رقابت 16 تیم در لیگ ملت های والیبال چهره 5 تیم راه یافته به جمع 6 تیم برتر به همراه آمریکا مشخص شد.

برزیل، ایران، روسیه، فرانسه، لهستان و آمریکا 6 تیم برتر رقابت ها هستند. پرتغال هم از سطح یک به سطح دو سقوط کرد.

در پایان این رقابت ها بهترین های هر بخش معرفی شد که عنوان بهترین پاسور و بهترین مهاجم نصیب ایران شد.

امتیاآورترین بازیکن

امیر غفور به راحتی می توانست این عنوان را به دست بیاورد اما به دلیل اینکه او در بازی های پایانی تیم که تشریفاتی بود حضور نداشت، نیشیدا از ژاپن امتیازاتش از مهاجم ایرانی عبور کرد. نیشیدا با 220 امتیاز این عنوان را به دست آورد. امیر غفور هم با 208 امتیاز دوم شد.

بهترین مهاجم

امیر غفور حدود 68 درصد موقعیت در حملات بهترین مهاجم مرحله اول لقب گرفت. بنجامین پچ از آمریکا هم با 66 درصد موفقیت در جایگاه دوم قرار گرفت. لوکارلی از آمریکا هم سومین مهاجم شد. عبادی پور هم در جایگاه بیست و چهارم قرار گرفت.

بهترین مدافع

اتفاقی که برای امیر غفور رخ داد برای محمد موسوی در دفاع رخ داد. او بازی های پایانی را بازی نکرد تا عنوان بهترین دفاع از دست برود. کولاکوویچ درنظر داشت بازیکنان اصلی خود برای دور نهایی استراحت کند. ویگراس از کانادا توانست بالاتر از موسوی بهترین مدافع شود و سرعتی زن ایران در جایگاه دوم قرار بگیرد. فلیپوف از روسیه هم سوم شد. علی شفیعی هم دهمین مدافع برتر جام شد.

بهترین سرویس زن

نیشیدا که ژاپنی ها امید زیادی به او برای بازی های المپیک دارند در پایان رقابت ها با 23 امتیاز مستقیم سرویس، بهترین سرویس زن رقابت ها لقب گرفت. کلیوکا از روسیه هم با 20 امتیاز و دوسانج از استرالیا هم با 17 امتیاز دوم و سوم شدند. پوریا فیاضی هم با کسب 13 امتیاز، در جایگاه یازدهم بهترین سرویس زن ها قرار گرفت.

بهترین پاسور

با وجود اینکه سعید معروف هم در بازی های آخر ایران به میدان نرفت اما به دلیل محاسبه متفاوت این عنوان بهترین پاسور شد. سیمونه جیانلی پاسور ایتالیا نتوانست جای معروف را در صدر بگیرد و در نهایت بعد از او در جایگاه دوم قرار گرفت. برت جیمز کانادایی نیز سوم شد.

بهترین توپ گیر

سانتیاگو دانانی از آرژانتین، بالاسو از ایتالیا و لوک پری از استرالیا رده های اول تا سوم بهترین توپ گیرها را از آن خود کردند. محمدرضا حضرت پور لیبروی تیم ملی ایران هم در جایگاه هفتم قرار گرفت.  میلاد عبادی پور با قرار گرفتن در رده نهم نیز دیگر ایرانی حاضر در میان ده نفر برتر بود. معروف، غفور، فیاضی هم به ترتیب در جایگاه های دوازدهم، سیزدهم و نوزدهم قرار گرفتند.

بهترین دریافت کننده

تالس هوس از برزیل درپایان پنج هفته رقابت عنوان بهترین دریافت کننده مسابقه ها را از آن خود کرد. دانانی از آرژانتین و زنگر از آلمان هم دوم و سوم شدند. حضرت پور و عبادی پور هم در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند. فیاضی هم در جایگاه هشتم قرار گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید