غفور در گفت وگو با FIVB: حضور در اروپا تأثیر زیادی در بازی ما داشت/ ولاسکو بزرگترین درس زندگی را به من داد‌

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت:خیلی از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند و این مسئله کمک کرد که تجربه‌ی ما بیشتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امیر غفور پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در گفت وگو با FIVB گفت: خیلی از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند و این مسئله کمک کرد که تجربه‌ی ما بیشتر شود. علاوه بر این تأثیر خیلی مثبتی در بازی‌های ما در لیگ ملت‌های امسال داشت و من امیدوارم که کلید اصلی موفقیت ما در این رقابت‌ها باشد.

غفور گفت: خداروشکر شروع خیلی خوبی در لیگ ملت‌ها داشتیم. از عملکرد سال گذشته ‌مان تا بازی‌های امسال، رشد زیادی در تیم خود دیدیم و بهتر و بهتر شدیم. هماهنگی و سازماندهی ما امسال خوب بود. هدف نهایی ما در این فصل این است که به مرحله نهایی و جمع شش تیم فینالیست در شیکاگو راه پیدا کنیم.

او ادامه داد: همانطور که شما بزرگتر می‌شوید، به عنوان بازیکن نیز رشد می‌کنید‌ و تجربه‌تان بیشتر می‌شود. کار کردن با مربیان مختلف موجب می‌شود تکنیک‌های بیشتری برای تمرین یاد بگیرید. من به عنوان بازیکن جوان، بی‌تجربه و نابالغ بودم اما کار کردن با مربیان مختلف باعث شد تجربه‌ام بیشتر شود و تکنیک‌های بیشتری یاد بگیرم و  عملکردم در میدان بهتر شود.»

ملی پوش والیبال ایران گفت: من از همه مربیان، بازیکنان، دوستان و حتی هواداران چیزهای زیادی یاد گرفتم. همه آنها می‌توانند نکاتی را به تو بیاموزند که تأثیر مثبتی در مسیرت داشته باشد. اما اگر بخواهم فقط یک نفر را انتخاب کنم، قطعا آن شخص خولیو ولاسکو بزرگ خواهد بود. برای اینکه او درس‌های باارزشی به ما یاد داد که به من در زندگی شخصی و حرفه‌ای کمک کرد.

غفور در پایان اظهار کرد: او کمک کرد تا ما روش خود را تغییر بدهیم. یکی از درس‌هایی که همیشه به آن اشاره می‌کرد تا ما دیدگاه‌مان را در والیبال عوض کنیم این بود که همه بازیکنان بزرگ اشتباه می‌کنند، اما مهم این است که از آن اشتباهات درس بگیرید و دیگر آنها را تکرار نکنید. چون تکرار آن اشتباهات، اشتباه بزرگتری است.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید