صحبت های پزشک تیم ملی والیبال درباره مصدومان ایران قبل از بازی با ژاپن

پزشک تیم ملی والیبال ایران گفت: وضعیت مصدومیت 4 ملی‌پوش ایران کمی جدی‌تر از سایر بازیکنان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال ایران درمورد شرایط فیزیکی ملی‌پوشان ایران در آستانه بازی با تیم ملی والیبال ژاپن در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: چند بازیکن در دیدار با آرژانتین مشکل پیدا کردند. یکی از این بازیکنان محمدجواد معنوی‌نژاد بود که در هنگام دفاع پایش روی پای سید محمد موسوی رفت و پیچ خورد؛ خوشبختانه لیگامان وی مشکلی ندارد، اما ظاهراً یکی از تاندون‌هایش دچار آسیب‌دیدگی شده است.

وی ادامه داد: برای تعیین وضعیت قطعی وی باید تا زمان شروع مسابقه صبر کنیم، چون فعلاً پای وی تورم دارد و باید تا رفع تورم منتظر بمانیم و سپس اطلاعاتش را به سرمربی تیم بدهم و او تصمیم‌گیری کند.

پزشک و فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: امیر غفور از ناحیه کمر کمی دچار مشکل شد که در حال مداوای وی هستیم. محمد موسوی هم از ناحیه مچ پا کمی درد احساس می‌کند. در ست آخر بازی مقابل ژاپن مچ پای موسوی به سمت بالا برگشت و مشکل قدیمی‌اش کمی تحریک شد.

افروزی افزود: فیاضی کمی از ناحیه کمر و زانو احساس درد می‌کند. سایر ملی‌پوشان هم مشکلات جزئی دارند، اما این نفراتی که نام بردم مشکلات‌شان کمی جدی‌تر از سایر بازیکنان است. برای بازی مقابل ژاپن هم باید تا زمان شروع مسابقه صبر کرد، چون همگی تحت درمان هستند و نمی‌توان از حالا گفت کدام بازیکن به بازی می‌رسد و کدام بازیکن غایب خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید