صحبت های اعضای تیم ملی بعد از سومین برد در هفته اول لیگ ملت ها

تیم ملی والیبال ایران اولین هفته لیگ ملت ها را با سه برد پشت سرگذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی ایران توانست سومین دیدار خود را در هفته اول لیگ ملت ها با برد به پایان برساند تا شروع مقتدرانه خود را ادامه دهد. صحبت های کوتاه بازیکنان، مربی و سرپرست تیم ملی ایران درباره این دیدار و هفته های بعدی مسابقات در ادامه می آید:

میلاد عبادی پور:

در شرایطی که بازی تدارکاتی نداشتیم و بدن ها زیر فشار تمرینات بود، خدا را شکر توانستیم سه برد کسب کنیم و شروع خوبی داشته باشیم.

 

پوریا فیاضی:

شروع با 3 برد خیلی خوب است. شرایط آرمانی را نداشتیم اما والیبال همین است و در روز بد هم می توانیم برنده باشیم. این خبر خوبی برای والیبال است که در روز بد هم می توانیم برنده باشیم. آلمان واقعا تیم خوبی بود و انتظار این نمایش خوب را نداشتیم. بچه ها خیلی کمک کردند اما این برد تمام شد و بعد از چند روز دوباره در هفته بعدی به میدان می رویم.

 

محمدرضا حضرت پور:

این برد مبارک مردم ایران باشد. امیدوارم در دیدارهایی که در ژاپن برگزار می شود و هم به نتایج مطلوبی کسب کنیم.

 

سید محمد موسوی:

بازی خوبی بود و انتظار بازی سنگین داشتیم. آلمان با سیستم و کم اشتباه بازی می کند و امروز بر خلاف روزهای گذشته خوب عمل کردند. آنها تیم خوبی هستند و بهتر از این نمی توانستند بازی کنند. در دو ست اول بازی نزدیک بود و شاید نتیجه بر عکس می شد. با سه برد به استقبال مرحله بعدی می رویم.

 

علی شفیعی:

بازی خیلی سخت و سنگین بود. آلمان ضعیف بازی نکرد و تیم بسیار خوبی بود. فکر می کنم از بازی های گذشته بهتر بودند اما ما خدا را شکر زمانیکه باید نبض بازی را کنترل می کردیم، توانستیم این کار را انجام دهیم. 3 برد در 3 مسابقه کسب کردیم و خیلی خوشحال هستیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

امیر خوش خبر:

بازیکنان ما گل کاشتند. با اعتماد به نفس بالا و شجاع به میدان رفتند و برخورد حرفه ای با مسابقات داشتیم. هیچ تیمی را دست کم نگرفتند و در هر سه دیدار، با فشار بالا بازی کردند که نشان می دهد تیم ثبات روحی بالایی دارد. به مردم و بازیکنان تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا امتیازات لازم برای صعود را کسب کنیم.

 

پیمان اکبری:

این برد را به مردم تبریک می گویم. ما اهداف والایی داریم زیرا بازیکنان ما در تمرینات خیلی زحمت کشیدند. روز به روز در چین وضعیت ما بهتر شد و یکی از دلایلی که روز اول شرایط ما خیلی خوب نبود به موضوع بازی های تدارکاتی باز می گشت. در این 3 مسابقه به هماهنگی بیشتر رسیدیم و نتیجه مناسب را کسب کردیم. آلمان تیم خوبی است و بازیکنان و مربی این تیم بسیار خوب هستند. سرمربی این تیم از بازیکنان زیادی در بازی های مختلف استفاده می کرد. امروز 3 بر صفر برنده شدیم و این اعتماد به نفس ایجاد شد که ما می توانیم با قدرت پیش برویم. ما باید گام به گام پیش برویم و برای هر پوئن بجنگیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

سعید رضایی:

این برد برای ما خیلی خوب بود. بازیکنان از نظر بدنی خوب بودند اما ما نیاز داشتیم در مسابقات از نظر تاکتیکی آماده شویم. این برد ها کمک کرد تا شکل واقعی خود را برای هفته بعد داشته باشیم. امروز ما برابر تیمی که سرویس های خوب پرشی می زد، سرویس های خوبی زدیم و این نشان می دهد شرایط ما خوب شده است. به توکیو می رویم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

دیدگاه تان را بنویسید