صحبت های ایرج عرب درباره اختلاف با سید جلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه های خارجی برای دروازه بان این تیم نیامده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایرج عرب در خصوص اینکه گفته می شود علیرضا بیرانوند از تیم های ترکیه ای از جمله فنرباغچه پیشنهاد دارد و قصد دارد این فصل از پرسپولیس جدا شود گفت: هفته گذشته که آقای برانکو به باشگاه آمد از باشگاه خواست به بازیکنان اعلام شود اگر بازیکنی آفر خارجی دارد هر چه زودتر به باشگاه اعلام کنند تا ما بر اساس مصالح بازیکن و باشگاه تصمیم گیری کنیم و ما هم به همه بازیکنان این موضوع را گفته ایم و هیچ بازیکنی بابت پیشنهاد خارجی به باشگاه مطلب رسمی اعلام نکرده اند. بنابراین در مورد بیرانوند هم همین موضوع صادق است و هیچ موضوع رسمی به باشگاه گزارش نشده است. 

عرب همچنین در مورد بشار رسن نیز اعلام کرد: ما با رسن در حال مذاکره هستیم. اختلافی در رقم با مدیربرنامه های این بازیکن داشتیم که در حال حل هست. با توجه به نوسات ارزی قیمت بازیکنان خارجی تغییر پیدا کرده است. شاید هواداران از بیرون به دلیل عشق زیادی که به تیم دارند از لفط باید استفاده می کنند تا بازیکنان را حفظ یا جذب کنیم اما در باشگاه ما پیچش مو هم می بینیم و باید همه سال و همه بازیکنان را در نظر بگیریم. در مورد رسن هم فکر می کنم توافق حاصل شود. 

عرب همچنین در مورد مباحثی که در مورد اختلاف باشگاه با سید جلال حسینی مطرح می شود گفت: اصلا چنین چیزی نیست. اتفاقا دیروز من با سید و حسین ماهینی صحبت می کردم. این صحبت ها شایعه و در فضای مجازی مطرح می شود. ما در آستانه بازی بزرگ با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی هستیم و فقط به این فکر می کنیم. 

دیدگاه تان را بنویسید