هفته پایانی لیگ برتر فوتبال/حواشی بازی استقلال و سپید رود

درخواست عجیب قائدی از حیدری در پایان بازی / اعتراض هواداران سپید رود به بازیکنان+تصاویر و فیلم

فرهاد مجیدی مدافع تیمش را به دلیل تاخیر در رسیدن به اردو از ترکیب تیمش کنار گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یکی از حساس ترین بازی های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*جدال استقلال و سپید رود برای هردو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. استقلال می خواهد با برد در این دیدار علاوه بر نایب قهرمانی پایان خوشی در لیگ داشته باشد، هرچند که دوم شدن این تیم به معنای قهرمانی صددرصد پرسپولیس است. سپیدرود رشت هم که در منطقه سقوط قرار دارد امیدوار است با کسب نتیجه لازم در این بازی و شکست نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بماند.

اما فرهاد مجیدی سرمربی جوان استقلال برای بازی امروز یک تغییر را در ترکیب تیمش اعمال کرده است. محمد دانشگر مدافع استقلال امروز دیر به اردوی تیم استقلال رسید و همین بهانه کافی بود تا فرهاد مجیدی او را از ترکیب کنار بگذارد.

 

سرمربی جوان استقلال در جلسه ناهار امروز بازیکنان حسابی گردو خاک کرده و به بازیکنان گفته است که باید بدانند اسم استقلال از پول و هر قراردادی بالاتر است و دیگر نباید چنین جریان هایی در استقلال تکرار شود. مجیدی با این کار به نوعی نشان می دهد که از همان ابتدای کار یک مربی اصولگرا است و با کوچکترین بی نظمی برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

*سید حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی، آیاندار پاتوسی، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری 11 بازیکنی هستند که فرهاد مجیدی برای این بازی در ترکیب اصلی استقلال قرار داد.

هنوز درهای ورزشگاه به روی هواداران باز نشده است و نزدیک به 3 هزار هوادار پشت درهای بسته و جایگاه بلیت فروشی مستقر هستند تا بتوانند بلیت تهیه کنند.

* بسیاری از هواداران نسبت به این موضوع اعتراض کردند و تاکید کردند نزدیک به دو ساعت است به ورزشگاه آمدند و نتوانستند بلیت تهیه کنند و مسئولین بلیت فروشی ورزشگاه آزادی به هواداران گفتند که هنوز بلیتی از سوی فدراسیون فوتبال به دست آنها نرسیده است.

* با توجه به اینکه آخرین بازی استقلال در این فصل می‌باشد اما هواداران برای خداحافظی خسرو حیدری به ورزشگاه آزادی آمدند تا کاپیتان پرسابقه تیم استقلال را تشویق کنند و از زحمات این بازیکن قدردانی کنند.

هواداران سپیدرود هم جلوی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* کانوان هواداران استقلال با توجه به خداحافظی خسرو حیدری طرح موزائیکی با شماره 2 برای این بازیکن تدارک دیده است.

 

* خسرو حیدری که امروز رسما از دنیای فوتبال خداحافظی می کند به همراه دخترش در ورزشگاه حاضر شده است.

*حدود 100 هوادار تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی حاضر شده و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

* در حالی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند بوی سوختگی عجیبی ورزشگاه را در بر گرفته که دلیل آن مشخص نیست.

*بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود با لباس سفید برای گرم کردن وارد ورزشگاه شدند.

* خسرو حیدری در رختکن صحبت هایی را انجام داد.

* هواداران استقلال که تعدادی از آنها با ماسک سفید که نشانه اعتراض به ناداوری‌هاست در ورزشگاه حاضر شده‌اند، بارها علیه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و همچنین پرسپولیس موضع گرفتند. آنها همچنین علیه رفعتی رئیس دپارتمان داوران شعار دادند.

* هواداران استقلال برای قدردانی از خسرو حیدری در آخرین دیدار این بازیکن، از طرحی موزاییکی برای حیدری استفاده کردند.

* خسرو حیدری که امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، با دخترش به ورزشگاه آمد. او دقایقی در رختکن با بازیکنان استقلال صحبت کرد. حیدری و دخترش به همراه فرهاد مجیدی به سمت هواداران استقلال رفتند. آنها با شعار حیدری با تعصب بازیکن تیم‌شان را تشویق کردند. نکته قابل توجه حضور هادی مباشری به نمایندگی از باشگاه استقلال بوده و خبری از امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه نبود.

* تونلی توسط بازیکنان تشکیل شد تا حیدری از میان آن عبور کند. حیدری در مراسم خداحافظی‌اش اشک می‌ریخت.

* سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میثم تیموری، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، محمد دانشگر، گادوین منشا و سجاد آقایی نیمکت نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

* فرهاد مجیدی که در دیدار قبلی اخراج شده بود به همراه برادرش در جایگاه vip حضور یافت.

* از محمد علی فروغی داور پیشین ایران تقدیر شد.

 

پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی خسرو حیدری را نزد هواداران استقلال آورد و آنها یکصدا این بازیکن را تشویق کردند. حیدری که با دختر خود به سمت جایگاه طرفداران استقلال رفت بعد از تشویق های تماشاگران اشک از چشمانش جاری شد.

* در ادامه بازیکنان استقلال و سپیدرود به پاس زحمات این بازیکن تونلی را برای حیدری تشکیل داده که این بازیکن از آن عبور کرد.

*مهدی قائدی بعد از زدن گل اول استقلال به سمت خسرو حیدری رفت و گلش را به این بازیکن تقدیم کرد.

*فرهاد مجیدی که در دیدار گذشته تیمش از بازی اخراج شده بود به همراه برادرش در جایگاه ویژه نشست.

* طرفداران تیم استقلال قبل از آغاز بازی علیه رفعتی رئیس دپارتمان داوری شعار دادند.

*با وجود درخواست تعدادی از خبرنگاران برای پخش دیدار پرسپولیس و پارس جم از تلویزیون این جایگاه مسئولان با این موضوع مخالفت کردند. این اقدام برای جلوگیری از ایجاد تنش در زیر جایگاه خبرنگاران در بین طرفداران استقلال صورت گرفته است.

* مرتضی تبریزی که در زمان حضور وینفرد شفر کمتر به بازی گرفته می شد در بازی با سپیدرود در ترکیب استقلال به میدان رفت و در دقیقه 22 پاس روح الله باقری را وارد دروازه حریف کرد. نکته جالب اینکه تبریزی تحت تاثیرفشارهایی که در این فصل تحمل کرده است بعد از گل شادی نکرد و خیلی زود به زمین برگشت تا بازی شروع شود.

*دقیقه 43 این بازی و در حالی که استقلال 2 بر صفر پیش بود وریا غفوری پنالتی  از دست داد.

دقایقی قبل از شروع بازی علی خطیر معاون باشگاه استقلال با یک همراه به ورزشگاه آمد اما از آنجا که فرد همراه وی بلیت نداشت ماموران اجازه ورود به همراه وی را ندادند. در این بین خطیر کارت خود را به ماموران نشان داد ولی آنها اعلام کردند هر نفر با یک بلیت می تواند وارد ورزشگاه شود و به همین دلیل از ورود همراه وی ممانعت کردند. معاون ورزشی استقلال هم وقتی این اقدام ماموران را دید با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

* هواداران تیم استقلال در دقیقه 22 زنده یاد منصور پورحیدری را تشویق کردند.

* در دقیقه 31 بازی روزبه چشمی توسط بازیکن سپیدرود سرنگون شد ولی علیرضا فغانی اعتقادی به پنالتی نداشت. طرفداران تیم استقلال هم بعد از این تصمیم فغانی به این داور فحاشی کرده و علیه او شعار دادند.

* بعد از گل های تیم سپاهان طرفداران استقلال این تیم را تشویق کرده و از گلزنی زردپوشان اصفهان خوشحال بودند.

* بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال مرتضی تبریزی و ووریا غفوری برای زدن پنالتی پشت توپ ایستادند! این در حالی اتفاق افتاد که بعد از حواشی دربی گفته می شد پاتوسی پنالتی زن اول استقلال است اما باز هم این بازیکن پنالتی نزد. در زمان حضور شفر گفته می شد که پاتوسی پنالتی زن اول این تیم است ولی در زمان حضور مجیدی هم یک بازیکن به جز هافبک خارجی پنالتی زد. در ادامه غفوری با مرتضی تبریزی که خواهان زدن ضربه بود صحبت کرد و خودش پشت توپ ایستاد که گلر سپیدرود توپ را دفع کرد.

*با پایان نیمه اول طرفداران استقلال به شدت علیه علیرضا فغانی شعار دادند.

دیدار دو تیم با 2 گل به سود استقلال در جریان است.

*در نیمه دوم خسرو حیدری به میدان آمد و پژمان منتظری هم بازوبند کاپیتانی را به او داد.

*

*  در دقیقه 65 بازی ضربه روزبه چشمی در محوطه جریمه سپیدرود به دست بازیکن این تیم خورد اما فغانی دستور به ادامه بازی داد. اعتراض چشمی باعث شد تا فغانی به وی یک کارت زرد نشان بدهد.

* هواداران سپیدرود رشت در اواخر مسابقه علیه تیمشان شعار داده و از بازیکنان این تیم انتقاد کردند.

* روح الله باقری که در زمان شفر بازی نمی کرد هنگام خروجش از زمین با تشویق تماشاگران استقلال مواجه شد.

* هواداران استقلال در اواخر بازی علیه وزیر ورزش شعار سر دادند. استقلالی‌ها شعار وزیر پرسپولیسی سر دادند.

* مهدی رحمتی و سید حسین حسینی در پایان بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

* خسرو حیدری به همراه فرهاد مجیدی سمت هواداران رفت تا مراسم خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را برگزار کند.

* خسرو حیدری به شدت اشک می‌ریخت و او را فردی روی دوش بلند کرد.

* فرزند حیدری بغل یکی از بازیکنان استقلال بود.

* هواداران سپیدرود به شدت ناراحت هستند و بازیکنان این تیم سمت هواداران رفتند و از آنها تشکر کردند. برخی از هواداران سپیدرود در حال اعتراض بودند.

* مهدی قائدی به شوخی به حیدری اعلام کرد خداحافظی نکند و به همه بگوید پشیمان شده است.

* حیدری با دسته گل به سمت هواداران رفت و گل را به سمت هواداران پرتاب کرد. هواداران به شدت حیدری را تشویق کردند.

* اصغر حاجیلو از حیدری خواست چهارگوشه زمین را بوس کند وقتی حیدری قصد داشت به گوشه زمین برود بار دیگر پشیمان شد و کنار زمین رفت.

* حیدری پیراهنش را سمت هواداران پرتاب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید