نقل و انتقال ایتالیایی/ آلگری در پاریس؛ کونته در تورین

رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی، فصل بعد جایی روی نیمکت یوونتوس ندارد و احتمالا آنتونیو کونته به این باشگاه باز خواهد گشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشریات معتبر ایتالیایی اعلام کردند جدایی ماکسی آلگری از یوونتوس قطعی شده و فردا باشگاه یوونتوس این خبر را رسما اعلام خواهد کرد.
نشریاتی از جمله ریپابلیکا، کوریره و رای ایتالیا مدعی شدند مدیران یووه تصمیم خود را در مورد ماکسی آلگری گرفته اند و این سرمربی ایتالیایی از یوونتوس در پایان فصل جاری جدا خواهد شد.

آلگری پیشنهاد خوبی از پاری سن ژرمن دریافت کرده و به همین دلیل امشب جلسه ای فوری میان مدیران یوونتوس از جمله آندره آنیلی برگزار شد و در نهایت تصمیم بر آن شد که با جدایی آلگری موافقت شود.

 

 


به نظر می رسد در صورت جدایی آلگری، آنتونیو کونته که دورانی طلایی را در گذشته روی نیمکت بیانکونری سپری کرده بود دوباره به یوونتوس باز خواهد گشت. کونته دیشب اعلام کرد ۶۰ درصد فصل بعد در سری آ مربیگری خواهد کرد و اخبار حاکی از بازگشت او به یووه در هفته های آتی است.

آلگری در سال های اخیر یوونتوس را تبدیل به تیمی بی رقیب در ایتالیا کرده بود اما علیرغم دو صعود به فینال لیگ قهرمانان، یووه در فتح این جام ناکام بود و حالا او به دنبال برآورده کردن آرزوهای پاریسی ها خواهد بود.

البته برخی رسانه ها کونته را سرمربی بعدی اینتر می دانند و معلوم نیست چه کسی سرمربی یووه پس از آلگری خواهد بود. فابیو کاپلو مدعی شده اینتر مقصد بعدی کونته است و وی سرمربی یوونتوس نخواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید