گفت وگوی جی پلاس با مهدی پیرجهان؛

رکورددار دوی 400 متر ایران: به دنبال تاریخ سازی هستم/ می توانم سهمیه المپیک بگیرم

رکورددار دوی 400 متر ایران گفت: می توانم روزی ورودی بازی های المپیک را به دست آورم.

لینک کوتاه کپی شد

"مهدی پیرجهان" ملی پوش دوی 400 متر ایران در رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا توانست دوبار رکورد ملی این ماده را جابه جا کند و در نهایت هم در جایگاه ششم مسابقه ها قرار گرفت.

این ملی پوش 19 ساله ایران ابتدا زمان 50.32 را و در فینال هم زمان 47.51 را برجای گذاشت و با شکستن دوباره رکورد ایران، جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

مهدی پیرجهان در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، ابتدا درباره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا در دوحه قطر، اظهار کرد: رقابت های قهرمانی آسیا سطح بالایی داشت و نسبت به دوره قبل دوومیدانی کاران بهتری به مسابقه ها آمده بودند. برخی از دوومیدانی کاران خوب هم به دلیل برگزاری دایموند لیگ در قطر، در این کشور حاضر بودند و هم چنین با توجه به زمان باقی مانده تا قهرمانی جهان بسیاری از دوومیدانی کاران مطرح دوی 400 متر هم در رقابت ها بودند.

رکورددار دوی 400 متر ایران درباره عملکردش در قهرمانی آسیا هم گفت: از عملکرد خودم راضی نیستم چرا که می توانستم نتیجه بهتری بگیرم ولی متاسفانه کم تجربگی باعث شد مدال را از دست بدهم.

او ادامه داد: با این حال خوشحالم که دوبار رکورد 400 متر ایران را جابه جا کردم و از این نظر راضی هستم اما می شد نتیجه بهتری را ثبت کرد.

ملی پوش دوومیدانی ایران با انتقاد از نداشتن مربی تخصصی، تصریح کرد:از فدراسیون انتظار داشتم که مربی ام را همراه به قطر بفرستد چرا که قطعا حضور او می توانست دلگرمی زیادی را ایجاد کند و شاید نتیجه بهتری را ثبت می کردم.

پیرجهان درباره برنامه و اهدافش، توضیح داد: امیدوارم در آینده بهترین نتیجه را برای تیم ملی دوومیدانی ایران ثبت کنم. من می توانم مدال آسیایی بگیرم و این قول را می دهم که بار دیگر تاریخ سازی کنم. من در فینال قهرمانی جوانان جهان در فنلاند حاضر بودم و این برای اولین در تاریخ دوومیدانی ایران رخ داد. ضمن اینکه اولین بار در تاریخ توانستم در رقابت های آسیایی ژاپن مدال برنز را کسب کنم.

این دوومیدانی کار جوان در پایان با بیان اینکه به المپیک فکر می کند و مطمئن است روزی ورودی این بازی ها را کسب می کند، در ارزیابی اش از وضعیت دوومیدانی ایران، به جی پلاس گفت: دوومیدانی ایران سختی و محدودیت هایی دارد اما خداراشکر مسئولان تلاش می کنند شرایطی را فراهم کنند که ورزشکاران بهترین عملکرد را داشته باشند. از فدراسیون می خواهم توجه بیشتری نسبت به من داشته باشد چرا که در این فرصت کم هم توانستم خودم را ثابت کنم و نتیجه خوبی را به دست بیاورم.

احسان حدادی پس از کسب سهمیه المپیک: برای موفقیت در توکیو باید برنامه ریزی خوبی داشته باشم

اعلام ورودی رقابت های دوومیدانی المپیک 2020 / دوومیدانی کاران ایران چگونه راهی توکیو می شوند؟

بهنام شیری: حمایت شوم می توانم فراتر از آسیا نتیجه بگیریم / حدادی اسطوره دوومیدانی آسیاست

گلایه طلایی دوومیدانی جاکارتا/ کیهانی پیش از اعزام به قطر: قول مدال نمی دهم/ انگیزه ام کم شده!

دیدگاه تان را بنویسید