در گفت و گوی اختصاصی با جی پلاس؛

احسان حدادی پس از کسب سهمیه المپیک: برای موفقیت در توکیو باید برنامه ریزی خوبی داشته باشم

پرتابگر پرافتخار دیسک ایران و آسیا گفت: مهم بود که هرچه سریع تر سهمیه را بگیرم تا بتوانم برنامه ریزی مناسبی برای موفقیت در المپیک انجام بدهم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  بعد از اعلام ورودی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته دوومیدانی و دو روز بعد از آغاز مهلت کسب این سهمیه ها، احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک ایران و آسیا توانست در لیگ الماس با پرتاب ۶۶ متر و ۷۸ سانتی متر اولین سهمیه المپیک ایران در دوومیدانی را به دست آورد.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس گفت: خداراشکر در اولین مرحله دایموند لیگ توانستم نتیجه خوبی به دست بیاورم. پرتاب خوبی داشتم و توانستم بالای ۶۶ متر را ثبت کنم.

حدادی درباره کسب نخستین سهمیه دوومیدانی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: ورودی المپیک ۶۶ متر تعیین شد و مهم بود که سریع سهمیه کسب شود و من بتوانم برنامه هایم را تا المپیک پیش ببرم.

او ادامه داد: حالا سهمیه کسب شده است و باید براساس برنامه ریزی مربی تا المپیک پیش برویم و امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود.

قهرمان شش دوره پرتاب دیسک قهرمانی آسیا و چهار دوره بازی های آسیایی درباره رقابت هایش تا المپیک گفت: رقابت های قهرمانی جهان، لیگ الماس و دیگر رقابت هایی دوومیدانی در جهان مسابقه هایی است که در آن ها شرکت می کنم. البته باید براساس برنامه ریزی مربی در رقابت هایی که به من کمک می کند شرکت کنم.

حدادی درباره رقابت های قهرمانی جهان دوحه نیز گفت: قبلا هم گفتم که رقیبان قدرتمندی در این مسابقه ها دارم. دانیل استال سوئدی که در لیگ الماس رکورد ۷۰ متر و ۵۶ سانتی متر را برجای گذاشت یک رقیب قدرتمند است. پرتابگر اتریشی هم که سهمیه المپیک گرفت شانس خوبی دارد. در هر صورت رقابت های قهرمانی جهان است و همه برای کسب مدال تلاش می کنند.

او درباره مربی خود نیز گفت: من در تمام مصاحبه هایم گفتم که مک ویلکینز تاثیر خیلی زیادی داشته است و واقعا تمرینات خوبی را زیر نظر او سپری کردم.

حدادی در پایان گفت: حدود یک سال تا المپیک باقی مانده است و امیدوارم فدراسیون و مسئولان همکاری لازم را برای کسب یک موفقیت برای دوومیدانی ایران را انجام بدهند.  با این حال المپیک میدان بزرگی است و کار برای موفقیت سخت است.

اعلام ورودی رقابت های دوومیدانی المپیک 2020 / دوومیدانی کاران ایران چگونه راهی توکیو می شوند؟

اخبار مرتبط؛

احسان حدادی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد

اقدام جالب احسان حدادی برای مقابله با تحریم‌ها +عکس

دیدگاه تان را بنویسید