گفت و گوی جی پلاس با مرد نقره ای پرتاب دیسک ایران در آسیا

بهنام شیری: حمایت شوم می توانم فراتر از آسیا نتیجه بگیریم / حدادی اسطوره دوومیدانی آسیاست

پرتابگر نقره ای تیم ملی دوومیدانی ایران در قهرمانی آسیا گفت: ما می توانیم فراتر از آسیا، نتایج خوبی بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام شیری در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره سطح رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیای دوحه قطر اظهار کرد: با حضور احسان حدادی نایب قهرمان المپیک و قهرمان آسیا و عرفان مالزیایی نایب قهرمان دوره قبل و هم چنین پرتابگرانی از قطر، عمان و ژاپن شاهد سطح خوبی در رقابت ها بودیم. واقعا همه خوب های آسیا در این رقابت ها شرکت کرده بودند و کیفیت خوبی در پرتاب دیسک وجود داشت.

او درباره  ثبت رکورد 60 متر و 89 سانتی متر و کسب مدال نقره گفت: خداراشکر رکوردم خوب بودم و راضی هستم. با این حال فکر می کنم می توانستم دیسک را 63 متر هم پرتاب کنم اما الان هم خوشحالم به مدال نقره رسیدم.

شیری 25 ساله درباره کسب اولین مدال خود در رده بزرگسالان، خاطرنشان کرد: این اولین مدال من در بزرگسالان آسیا بود. حس خیلی خوبی دارم که توانستم مدال نقره آسیا را کسب کنم. از خدا سپاسگزارم که در این مسابقه ها نتیجه خوبی گرفتم.

 

Screenshot_20190423-150354_Instagram

 

او درباره رقابت با احسان حدادی و البته کسب ششمین طلای این پرتابگر ایران در قهرمانی آسیا به جی پلاس گفت: احسان حدادی اسطوره ما و دوومیدانی آسیا است که توانست ششمین طلای خود را به دست بیاورد. خوشحالم که با حدادی روی سکو رفتیم و مدال طلا ونقره را برای ایران کسب کردیم.

بهنام شیری همچنین پیرامون برنامه اش برای رقابت های آینده، توضیح داد: برنامه آینده من مسابقه های جهانی است که حدود 4 ماه دیگر در قطر برگزار می شود. امیدوارم در مسابقه های پیش رو بتوانم ورودی رقابت های جهانی که 65 متر است را کسب کنم و حتی بتوانم در آن رقابت ها نیز رکورد خوبی برجای بگذارم.

 

Screenshot_20190423-150423_Instagram

او درخصوص اینکه آیا امید دارد که در آینده به نتایج بهتری در میادین بین المللی برسد یا خیر به جی پلاس گفت: بله قطعا. اگر حمایت مسئولان کامل باشد، حتما می شود فراتر از آسیا هم نتیجه خوب گرفت.

شیری در پایان گفت: از مربی ام هادی سپهرزاد که واقعا در طول این ۵ ماه زحمت زیادی برای من کشیده تقدیر و تشکر می کنم. انشاءلله که توانسته باشم کمی از زحماتی که برای من کشیده را جبران کنم.

دیدگاه تان را بنویسید