گفت و گوی جی پلاس با پوریا یلی؛

بازیکن جوان تیم ملی والیبال: باید بهترین نتیجه را در لیگ ملت ها و انتخابی المپیک بگیریم/ امیدوارم در اردو بمانم

ملی پوش والیبال ایران گفت: سال سختی را پیش رو داریم و باید در لیگ ملت ها و انتخابی المپیک 2020 بهترین نتیجه را بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

تمرینات تیم ملی والیبال در سال جدید آغاز شده است و بازیکنان جوان در کنار برخی از بازیکنان با سابقه در اردو حاضر هستند.

"پوریا یلی" ملی پوش آینده دار تیم ملی در گفت وگو با جی پلاس، درباره تمرینات تیم ملی، اظهار کرد: بیش از یک هفته است که تمرینات را آغاز کردیم و فشار زیادی را متحمل می شویم. از همان روز اول تمرینات پرفشار بود و برنامه کادرفنی این چنین است. در ترکیب فعلی حاضر در تمرینات حدود 15 بازیکن جوان حاضر هستند که تعدادی لژیونر هم اضافه می شوند. در سال جدید تورنمنت های سختی را پیش رو داریم. لیگ ملت های والیبال و رقابت های انتخابی المپیک را پیش رو داریم و باید بهترین نتایج را کسب کنیم.

پوریا یلی درباره حضور تیم ایران در لیگ ملت ها بدون انجام بازی تدارکاتی، تصریح کرد: همه می دانند بازی تدارکاتی تا چه حد می تواند در آمادگی یک تیم تاثیر داشته باشد. فکر نمی کنم تا الان پیش آمده باشد که دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی برگزار نشده باشد اما حالا این اتفاق رخ داده است. با این حال امیدواریم عملکرد خوبی را در رقابت ها داشته باشیم.

او درباره مدت زمان حضورش در اردوی تیم ملی بزرگسالان هم خاطرنشان کرد: تا زمان آغاز رقابت های جهانی جوانان در اردوی بزرگسالان هستم و بعد به تیم جوانان می روم. بعد از آن هم کادرفنی تصمیم گیرنده است.

ملی پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است در ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان قرار داشته باشد، به خبرنگار جی پلاس گفت: وقتی اینجا هستم یعنی امیدوارم که در ترکیب بمانم. با این حال هم چیز به تصمیم کادرفنی بستگی دارد.تیم ملی ابتدا لیگ ملت ها را پیش رو دارد. ما باید اول در این رقابت ها به نتیجه خوبی برسیم و بعد به کسب نتیجه در انتخابی المپیک فکر کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید