برانکو:متأسفانه شادی ما کامل نشد/ درباره منشا سوال نکنید!

سرمربی پرسپولیس گفت هافبک مصدوم این تیم برای دیدار سه شنبه سرخ‌ها برابر الاهلی عربستان در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی دو گله تیمش مقابل پیکان در نشست خبری گفت: تبریک می‌گویم به بازیکنان و هوادارانمان. بعد از داربی بازی خوبی کردیم اما متأسفانه شادی ما کامل نشد و ثانیه‌های آخر بازی کمال از ناحیه شانه آسیب دید اما مطمئنم تا سه‌شنبه برای بازی با الاهلی آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: حیف شد گل دوم را زودتر نزدیم تا راحت‌تر بازی کنیم. پیکان حریف سختی بود و بازیکنان خوبی داشت. آن‌ها بازی خوبی را انجام دادند. خطری به‌نام خستگی یا کم‌کاری ما را بعد از داربی تهدید می‌کرد اما نظم بازیکنانم کامل بود و اجازه خلق موقعیت به حریف ندادند. پیکان تک بازیکنان خوبی دارد که تحت فشار هم نبوده و چیزی برای از دست دادن ندارند. ما اوایل نیمه دوم شانس گل ایجاد کردیم اما در زمین حس کردیم که حریف هم کیفیت دارد. مهم این است که با روحیه خوب به امارات می‌رویم.

برانکو در ادامه به سوال خبرنگاری درباره منشأ واکنش نشان داد و با عصبانیت گفت: این قضیه برای ما تمام شده و خواهش می‌کنم درباره بازی و مثلاً عملکرد نورالهی سوال کنید. ما به فکر بازی بعدی هستیم و به دنبال حداکثر امتیاز در بازی لیگ قهرمانان خواهیم بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید