انتقاد تند سرمربی پیشین استقلال

پرویز مظلومی: پیراهن استقلال به تن بعضی ها گشاد است / باید دربی را فراموش کرد

پیشکسوت استقلال با انتقاد تند نسبت به برخی از بازیکنان این تیم، فرشید اسماعیلی را بابت پنالتی زدن سرزنش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرویز مظلومی درباره دربی ۸۹ که با شکست یک بر هیچ استقلال همراه بود گفت: دربی با همه بازی ها فرق دارد. نتیجه دربی هیچ ربطی به جایگاه دو تیم ندارد. بازیکنان باید با تمام وجود بازی کنند و بدانند که برای مردم بازی می کنند. اگر در تیم دیگری بازی می کنند شاید هوادار نداشته باشد، اما در استقلال 30 میلیون نفر منتظر نتیجه این بازی هستند. پس حق ندارند با بی مسئولیتی بازی کنند. به نظر من پیراهن استقلال برای برخی بازیکنان این تیم خیلی گشاد است و آنها نمی دانند در چه تیمی دارند بازی می کنند.

وی در ادامه با انتقاد تند از فرشید اسماعیلی که پنالتی را از دست داد گفت: انضباط نقش مهمی دارد. هر بازیکنی باید بداند که کنترل می شود و مربی تصمیم گیرنده است. چه معنا دارد که وقتی مربی پنالتی زن مشخص می کند، یک بازیکن برود توپ را بردارد و خودسرانه پنالتی را بزند.

مظلومی ادامه داد: چرا بازیکنان این اندازه دنبال پول و پاداش هستند؟ مدیرعامل سر زمین تمرین می آید، همه بازیکنان می ریزند سرش که پاداش درخواست کنند. بازیکنان تا سوم استراحت می کردند و در تعطیلات عید بودند که من اگر بودم اجازه تعطیلی نمی دادم. بازیکنان هفت روز وقت داشتند برای دربی آماده شوند. تمام ایران را سیل می برد و تهران هم باران می آمد و نمی شد خوب تمرین کرد، اما این شرایط برای پرسپولیس هم وجود داشت و این بهانه ها پذیرفتنی نیست.

سرمربی اسبق آبی ها گفت: درست است دربی را از دست دادیم اما هواداران باید حمایت کنند. این اولین بار بود که دربی بین تیم های اول و دوم برگزار شد. استقلال با برد می توانست صدرنشین شد اما این اتفاق نیفتاد. به هر حال هفت بازی مانده و باید از تیم حمایت کرد. دربی تمام شد و باید فراموش کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید