تایید یک ادعا توسط رییس سازمان لیگ/ اظهار نظر عجیب فتاحی درباره بلیت های دربی89

یک پنجم بلیت های دربی به صورت الکترونیکی به فروش نرسیده و تکلیفش مشخص نیست!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در شرایطی که بارها اعلام شده تمام بلیت های دربی 89 از طریق سامانه اینترنتی به فروش می رسد و هیچ بلیتی در فروشگاه توزیع نخواهد شد، اما عملا این اتفاق در دربی نیفتاد و هواداران بار دیگر سردرگم شدند.

فتاحی، رئیس سازمان لیگ در کمال تعجب با تایید این ادعا گفت: ما فقط هشتاد درصد بلیت های دربی را به شکل اینترنتی فروختیم و این مساله طبیعی است. آزادی 70 هزار و خرده ای صندلی دارد و تعداد بلیت های فروخته شده بیش از 60 هزار بود.

وی در پاسخ به این سوال که بقیه سکوها به چه کسانی اختصاص دارد، گفت به هر حال طبیعی است 20 درصد صندلی ها سهمیه و پرتی باشد!

فتاحی با بیان این که بلیت فروشی کاملا الکترونیکی نیست، گفت: در شرایطی این مساله امکان پذیر است که هواداران با همان خرید اینترنتی بتوانند وارد ورزشگاه شوند و دیگر نیازی به تهیه چیزی نباشد. اما چون بلیت فروشی در اختیار باشگاه هاست این مساله امکان پذیر نیست.

به گزارش جی پلاس، عدم فروش 20 درصد بلیت های دربی یکی از دلایل هرج و مرج و سرگردانی تماشاگران است. مگر چه اندازه قرار است تماشاگر ویژه به ورزشگاه بیاید که بیش از ده هزار بلیت فروخته نشده و در اختیار نهادها قرار گرفته است. آیا نمی توان با کاهش سهمیه های خاص از ازدحام هواداران جلوگیری کرد؟

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید