به بهانه داربی مرسی ساید

جنجالی ترین خوشحالی بعد از گل/ کوکائین در زمین فوتبال؟! + عکس و فیلم

یکی از عجیب ترین خوشحالی های بعد از گل در داربی مرسی ساید صورت گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال لیورپول از ساعت 19:45 دقیقه یکشنبه (امروز) در داربی مرسی ساید به مصاف اورتون می رود. با توجه به دشمنی دیرینه این دو تیم و البته شرایط حساس لیورپول برای قهرمانی این دیدار از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بازیکنانی که در این بازی گل می زنند به مانند تمام بازی های مهم، مورد تنفر تماشاگران حریف قرار می گیرند. در این میان "رابی فاولر" که از کودکی طرفدار اورتون بود اما به تیم زیر 11 ساله های لیورپول پیوسته بود در واکنش به صحبت های طرفداران اورتون در سال 1994 خوشحالی بعد از گل جالبی را نشان داد.

او بعد از اینکه از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد به طور نمایشی روی خط عرضی حرکت کشیدن مواد از راه بینی را انجام داد. هم تیمی او استیو مک منمن خواست مانع این کار او شود اما فاولر این کار را انجام داد.

این بازیکن به خاطر همین خوشحالی 4 جلسه و 60 هزار پوند جریمه شد.

ژرارد هولیه سرمربی تیم در واکنش به این کار او گفت: این یک خوشحالی است که فاولر از هم تیمی خود یاد گرفته و ادای خوردن چمن است اما خود فاولر عقیده دیگری داشت.

هواداران اورتون بارها او را به مصرف کوکائین متهم کرده بودند و او با این کار آن ها را مسخره کرد. حتی مک منمن هم در این باره گفت: فاولر گفت آن ها به من می گویند کوکائینی هستی و من هم یک فوتبالیست کوکائینی هستم که به آن ها گل زدم!

 

rf_gety_2381958k

Fowler-white-line

fowlerev

Robbie-Fowler1

دیدگاه تان را بنویسید