در گفت وگو جی پلاس

کارشناس بسکتبال: تیم ملی فردا بدون حاشیه و با تمرکز بالا می تواند استرالیا را شکست دهد

کارشناس بسکتبال گفت: الان زمان حاشیه سازی نیست و باید به تیم ملی کمک کنیم تا در دیدار برابر استرالیا موفق باشد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی بسکتبال ایران که در بازی گذشته خود برابر ژاپن در رقابت های انتخابی شکست خورد برای قطعی کردن صعودش به جام جهانی از ساعت 18 یکشنبه 5 اسفند (فردا) به مصاف استرالیا می رود.

حسن میرزا آقابیگ در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره بازی فردای تیم ملی بسکتبال ایران برابر استرالیا، اظهار کرد: کادرفنی باید تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشد. در بازی ژاپن ما شاهد بودیم که مربیان روی مسابقه تمرکز لازم را نداشتند و شاید حواشی باعث شد توجه لازم به بازی را نداشته باشند! ما باید برابر استرالیا تلاش بیشتری را انجام بدهیم.

کارشناس بسکتبال درباره دیدار برابر ژاپن نیز که با شکست تیم ملی همراه شد، افزود: فکر می کنم در آن بازی بازیکنان ایران نتوانستند ارزش های خود را نشان بدهند و بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند. کادرفنی نیز ترکیب خوبی را در زمین نگذاشت. ما 2 بازیکن جدید داشتیم که هم خوانی لازم را با شرایط بازی نداشتند و همین باعث شد برابر ژاپن خوب بازی نکنیم. این مسائل در دیدار برابر استرالیا نباید رخ بدهد.

او ادامه داد: حضور تماشاگران در این بازی بسیار خوب بود و اما متاسفانه تیم نتوانست از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران استفاده لازم را ببرد.

میرزا آقا بیگ درباره حواشی پیش آمده در اطراف تیم ملی نیز، به جی پلاس گفت: اگر به طور کلی بخواهم نظر بدهم باید بگویم به صلاح بود که از حامد حدادی استفاده شود چرا که بسکتبال به او نیازمند است. صمد، ارسلان و مهدی کامرانی بازیکنان بزرگی هستند که می توانند کمک کنند. من صلاحدید کادرفنی را قبول دارم اما الان زمان تغییر نسل نیست و ما باید دو بازی سرنوشت ساز را پشت سرمی گذاشتیم و به نوعی تحمل می کردیم تا بعد از رقابت های انتخابی جام جهانی تغییر نسل را شروع کنیم.

او در پایان صحبت های خود، خاطرنشان کرد: به عنوان یک مربی یا یک کارشناس می خواهم که همه برای بازی با استرالیا کمک کنند و حمایت لازم را از تیم انجام بدهند. بعد از این رقابت ها، زمان انتقادهای درست و منصفانه است تا به بهترین نتیجه برسیم. الان زمان حاشیه نیست و هیچ یک از این مسائل به ورزش و بسکتبال کمک نمی کند.

دیدگاه تان را بنویسید