گزارش جی پلاس/

استیلی خودش را تکذیب کرد!

مدیر تیم ملی فوتبال امید بر خلاف اظهارات سابقش اعلام کرد باخت تیم امید در بازی های آسیایی جاکاراتا تعمدی نبوده تا خودش را تکذیب کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس جی پلاس، تیم ملی فوتبال امید در بازی های آسیایی عملکرد عجیب و غریبی داشت. حساب و کتاب عجیبی که مربیان و مسئولان به کار بستند تا تیم به مصاف کره جنوبی نرود. حساب و کتابی از نوع "باید ببازی" که در نهایت کارگر نیفتاد چرا که در سوی مقابل عربستانی ها "باید ببازی" قوی تری داشتند و ایران با وجود باخت مصلحتی به میانمار سرگروه شد و به مصاف کره جنوبی رفت و حذف شد.

پس از این باخت مشکوک، ایرادهای زیادی به کادر فنی و مسئولان تیم امید گرفته شد، اما حمید استیلی در برنامه تلویزیونی حاضر شد و صراحتا از تصمیم اتخاذ شده دفاع کرد. او یکم شهریور در برنامه تلویزیونی شبکه ورزش حاضر شد و صراحتا گفت: هر کسی جای ما بود همین تصمیم را می گرفت تا مسیر آسان تری تا رسیدن به فینال داشته باشد.

حالا پس از گذشت 5 ماه از آن تاریخ استیلی به فکر آبروداری افتاده است. مدیر تیم ملی امید این بار در پاسخ به این سوال که در بازی میانمار چه اتفاقی افتاد و آیا باخت تعمدی بود، گفت: نه به هیچ وجه تعمدی وجود نداشت! ما با توجه به قطعی بودن صعودمان تصمیم گرفتیم به بازیکنان ذخیره بیشتر بازی بدهیم و باخت به میانمار یکی از اتفاقات فوتبال بود!

استیلی در پاسخ به این سوال که چرا در دیدار همزمان عربستان نیز این اتفاق افتاد، گفت: بله بازی همزمان بود و آنها هم بازی را باختند!

استیلی در حالی فرضیه ثابت شده باخت عمدی را تکذیب می کند، که پیش از این خودش صراحتا آن را تایید کرده بود. آیا استیلی گمان کرده با گذشت زمان مصاحبه قبلی او، همه چیز فراموش شده و می توان بر این باخت عمدی و اضتفاح رخ داده در تیم امید سرپوش گذاشت که خودش را تکذیب می کند.

در حال حاضر کرانچار هدایت تیم امید را بر عهده دارد و باید برای رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو آماده شود. با وجود چنین نظریه پردازانی که حتی خودشان را پس از مدتی تکذیب می کنند، به زحمت بتوان به صعود تیم به المپیک امید بست.

 

دیدگاه تان را بنویسید