جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

هاراگوچی: ایران تیمی در سطح ژاپن است/ هجومی بازی می‌کنیم و باید سد دفاعی آنها را بشکنیم

هافبک سامورایی آبی می‌گوید تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در یک سطح هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، گنکی هاراگوچی، هافبک 27 ساله ژاپن در آستانه بازی عصر امروز (دوشنبه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 در گفت‌وگوی تصویری با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: ما در این دوره از رقابت‌ها باثبات بازی کرده‌ایم و در نبردها به یک ثباتی رسیده‌ایم. حتی با وجود اینکه ما در بازی‌های اخیرمان با حداقل اختلاف به پیروزی رسیده‌ایم، اما به نظرم کارمان را عالی انجام داده‌ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: به نظر می‌رسد که ما قادر نیستیم در این تورنمنت از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و البته که باید از این حیث خودمان را تقویت کنیم، اما به نظرم کم و بیش ما بدشانس هم بوده‌ایم که توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشده است.  

هافبک هانوفر که حالا در خدمت تیم ملی ژاپن است، در خصوص رویارویی با تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش نیز خاطرنشان کرد: ایران خط دفاعی قدرتمندی دارد و فکر می‌کنم آنها تیمی در سطح ژاپن هستند. به نظرم نتیجه این بازی با حداقل اختلاف رقم خواهد خورد. ایران خط دفاعی مستحکمی دارد، از این‌رو باید با کارهای ترکیبی، ضربات شروع مجدد و هر روشی که می‌توانیم سد دفاعی آنها را بشکنیم.

هارگوچی افزود: از دید من، ژاپن بازی را هجومی آغاز خواهد کرد و اطمینان دارم در طول 90 دقیقه بازی خیلی هجومی خواهد شد و هر دو تیم به یکدیگر حمله خواهند کرد، بنابراین فکر می‌کنم بازی خیلی جالبی خواهد شد.

وی ادامه داد: خودم هم با احساس مسئولیت بازی می‌کنم. من در جام جهانی بازی کرده‌ام و انواع تجربیات را دارم، بنابراین فکر می‌کنم مسئولیت دارم تا بازیکنان کم‌تجربه را راهنمایی کنم و می‌خواهم به عنوان رهبر تیم ایفای نقش کنم.

هافبک سامواریی آبی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر زمانی که فشار هست، بهتر است چون تجربه و ذهنیت لازم برای لذت بردن از فشار موجود را دارم، از این‌رو می‌خواهم با استفاده از فشار موجود به ساختن خود ادامه بدهم. می‌خواهم در کنار بازی کردن از فشار موجود هم لذت ببرم.

 

دیدگاه تان را بنویسید