جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

عضو فدراسیون فوتبال عراق: مصمم به اخراج کاتانچ هستیم

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال عراق می‌گوید این فدراسیون تمایلی به ادامه همکاری با سرچکو کاتانچ ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  فدراسیون فوتبال عراق در پی حذف تیم ملی فوتبال عراق در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 با شکست مقابل قطر قصد دارد به همکاری با سرچکو کاتانچ، سرمربی اسلوونیایی خود که تا پایان ماه ژوئن سال 2021 قرارداد دارد، پایان دهد.

روزنامه عراقی «الصباح» مدعی شد چندین عضو فدراسیون فوتبال عراق اشاره کرده‌اند که اراده‌ای جدی در بین اعضای ارشد این فدراسیون برای پایان همکاری با کاتانس و دستیارانش وجود دارد. یکی از اعضای فدراسیون فوتبال عراق که نامش فاش نشده، در گفت‌وگو با این روزنامه گفته است: فدراسیون فوتبال عراق مصمم به قطع همکاری با کاتانچ و دستیارانش است.

بر اساس این گزارش فدراسیون فوتبال عراق به دنبال یافتن یک سرمربی سطح بالاست که تیم ملی این کشور را از شرایط کنونی خارج و به سمت پیشرفت سوق دهد، این در حالی است که فوتبال بیشتر کشورهای عربی پیشرفت کرده است.

«الصباح» در پایان خبر داد فدراسیون فوتبال عراق هنوز سرمربی بعدی تیم ملی این کشور را انتخاب نکرده است، این در حالی است که برخی از اعضای این فدراسیون خواهان ادامه همکاری با کاتانتس هستند و برخی دیگر بر این باورند که مربی خارجی دیگری باید هدایت عراق را برعهده بگیرد. استفاده از مربی بومی نیز یکی از گزینه‌هاست.

 

دیدگاه تان را بنویسید